کد خبر : 1636852 | 25 شهریور 1398 ساعت 10:25 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی نشریات امروز اروپا (عکس)

امروز نیز نشریات اروپا همچون دیروز مطالب خود را به رقابت های باشگاهی فوتبال و همچنین اتمام جام جهانی بسکتبال اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۶ سپتامبر در حالی به عناوین اصلی روزنامه های اروپایی می پردازیم که نشریات اسپانیایی عموما به فینال جام جهانی بسکتبال و سایر آن ها نیز به رقابت های باشگاهی فوتبال پرداخته اند.


مارکا؛ پیروزی بزرگ


روزنامه مادریدی مارکا در اتفاقی نادر تمام صفحه امروز خود را به بسکتبال اختصاص داده و حتی یک خبر کوچک هم روی صفحه اصلی خود از فوتبال کار نکرده است.


این نشریه با تیتر " یک پیروزی بزرگ" به قهرمانی تیم ملی بسکتبال اسپانیا در جام جهانی بسکتبال اشاره کرده است.


مارکا همچنین به درخشش ریکی روبیو گارد راس تیم اسپانیا و بهترین بازیکن جام جهانی اشاره کرده است.

 

1434638


آاس؛ اینجا هم خبری از فوتبال نیست


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس هم تمام صفحه اصلی شماره امروز خود را به پیروزی اسپانیا مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی بسکتبال اختصاص داده است.


آاس با تیتر "ممنون" به تشکر از بازیکنان تیم ملی بسکتبال اسپانیا به خاطر قهرمانیشان پرداخته است.


این روزنامه هم همچون مارکا در بخشی جداگانه به تمجید از عملکرد ریکی روبیو بهترین بازیکن مسابقات پرداخته است.

 

1434634


موندو؛ طعم شیرین قهرمانی دوم


طعم قهرمانی اسپانیا در جام جهانی بسکتبال به قدری برای این کشور شیرین بوده که موندو چاپ ایالت کاتالونیا نیز تمام صفحه اصلی خود را به آن اختصاص داده است.


موندو با تیتر "قهرمانی دوم" به دومین قهرمانی اسپانیا در جام جهانی بسکتبال بعد از سال ۲۰۰۶ اشاره کرده است.

 

1434635


اسپورت؛ بسکتبال با شکوه


دیگر روزنامه شهر بارسلون هم تمام صفحه امروز خود را به بسکتبال و قهرمانی اسپانیا در جام جهانی اختصاص داده و با کار کردن عکسی از ریکی روبیو، بهترین بازیکنان مسابقات روی صفحه اصلی خود و تیتر "با شکوه" به بزرگی و عظمت دومین قهرمانی اسپانیا در جام جهانی بسکتبال اشاره کرده است.


اسپورت در بخشی دیگر لب به تحسین از آنسو فاتی ستاره ۱۶ ساله بارسا گشوده است.

 

1434633


گاتزتا دلو اسپورت؛ به استقبال دربی


این روزنامه تیتر اصلی امروز خود را به پیروزی دیشب میلان در مقابل هلاس ورونا اختصاص داده و همچنین با تیتر "صدای پای دربی" به استقبال بازی حساس هفته آینده دو تیم میلان و اینتر در دربی شهر میلان رفته است.


گاتزتا در بخشی دیگر هم با کارکردن عکس آنتونیو کونته و مائوریتزیو ساری در کنار هم به رقابت این دو مربی برای کسب قهرمانی در این فصل سری آ اشاره کرده است.

 

1434636


کوریره دلو اسپورت؛ کونته ترسناک


این نشریه با تیتر "کونته یووه را به چالش می کشد" به موفقیت این سرمربی ایتالیایی اینتر در هر سه بازی گذشته این تیم و کسب حداکثر امتیازات توسط تیمش اشاره کرده است.


این روزنامه در بخشی دیگر به پیروزی مقتدرانه و ۴-۲ رم مقابل ساسولو در المپیکو پرداخته است.

 

1434637


توتو اسپورت؛ رقابت داغ کونته و ساری


این نشریه چاپ تورین صفحه اصلی خود را به بازی امشب تورینو در مقابل لچه اختصاص داده و با تیتر "تورینو رویایی" به درخشش تیم دوم شهر تورین در دو هفته ابتدایی سری آ اشاره کرده است.


توتو اسپورت همچنین در بخشی دیگر با تیتر "آغاز رقابت ساری و کونته" به جدال حساس این دو برای فتح سری آ تا پایان این فصل اشاره کرده است.

 

1434631


اکیپ؛ موناکو در نقش نردبان


این نشریه فرانسوی با تیتر یک "یک نردبان" به باخت های پیاپی تیم موناکو در هفته های اخیر و تبدیل شدن این تیم به سکوی پرتاب برای سایر تیم ها اشاره کرده است. موناکویی که بازی دیروز خود را هم با نتیجه ۴-۳ واگذار کرد تا به رده نوزدهم جدول لوشامپیونه سقوط کند.


اکیپ همچنین به مقام سومی تیم ملی بسکتبال فرانسه با برتری در دیدار رده بندی مقابل استرالیا پرداخته است.

 

1434632

دیدگاه‌ها