کد خبر : 1636856 | 25 شهریور 1398 ساعت 09:50 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

جامپائولو: میلان مشکلاتی دارد که قابل انکار نیست

مارکو جامپائولو، سرمربی میلان، پس از پیروزی 1-0 مقابل ورونا، اعلام کرد که قصد مخفی کردن مشکلات تیمش را ندارد.

جامپائولو: میلان مشکلاتی دارد که قابل انکار نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان که شب گذشته میهمان ورونا بود، در نهایت با تک گل کریشتوف پیانتک از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید؛ در حالی که تیم حریف در دقیقه 21 با اخراج ماریوش استپینسکی، 10 نفره شد و بیشتر دقایق بازی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

جامپائولو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " تیم خوب کار می کند، توازنش را به دست آورده است و من می دانم که نقاط ضعف و قوتی وجود دارد اما من روی بهتر شدن عملکرد بازیکنان و تیم کار می کنم.

همه نقاط ضعف و قوتی دارند؛ هیچ تیم کاملی وجود ندارد. من تلاش و اشتیاقی که تیم در بازی نشان داد را دوست دارم؛ اشتباه هم پیش می آید.

 

1434616

 

تیم در نیمه دوم خوب بازی کرد و دقت و نگرش درستی داشت. عبور از تیمی که در یک سومش، با 10 نفر دفاع می کند، دشوار است. ورونا به دفاعی ترین شکل بازی کرد و ما دائما در حال حمله بودیم. ما به شکل بی نقصی این کار را انجام ندادیم و البته کار زیادی برای پیشرفت وجود دارد اما پیروزی به ما کمک می کند که بتوانیم به کارمان ادامه بدهیم."

میلان هفته آینده در دربی دلامادونینا مقابل اینتر قرار خواهد گرفت و جامپائولو تایید کرد که تیمش هنوز مشکلاتی دارد:" من نمی خواهم گرد و خاک را زیر قالی پنهان کنم. کاملا می دانم که باید بهتر شویم و مشکلاتی وجود دارد که باید آنها را حل کنیم. می خواهم تیم ساختاری برای کار کردن داشته باشد و براساس آن تیم را بسازیم."

دیدگاه‌ها