کد خبر : 1636858 | 25 شهریور 1398 ساعت 10:44 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از قطعی شدن مهاجرت سعید ملایی؛

پروژه بازگشت ستاره‌های جودو کلید خورد

رییس فدراسیون جودو با رایزنی زمینه بازگشت ۲ جودوکار مطرح را فراهم کرد.

پروژه بازگشت ستاره‌های جودو کلید خورد

به گزارش "ورزش سه"، جواد محجوب ، قهرمان سنگین وزن جودوی ایران که مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا و مدال‌های  دیگری را در مسابقات مختلف گرندپری، گرنداسلم و تورنمنت‌های بین المللی در کارنامه خود دارد، مدتی است با خداحافظی از این رشته از دنیای جودو دور شده بود. حتی رنکینگ المپیکی او تا 12 هم آمده بود و پیش از این به دلیل علایق شخصی، تصمیم داشت که جودو را رها کرده و شانس خود را در مسابقات حرفه ای (MMA) بیازماید. او به همین دلیل مدتی است که ایران را ترک کرده و در کشور کانادا حضور دارد.


طبق اعلام فدراسیون جودو با توجه به نیاز رشته المپیکی جودو در ایران برای بازگشت جواد محجوب، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون ایران با محجوب به صورت تلفنی صحبت کرد و او نیز موافقت خود را برای بازگشت به ایران اعلام کرد. محجوب طبق صحبت با رئیس فدراسیون جودوی ایران، قول داد که زیر پرچم جهوری اسلامی ایران در این مدت باقی مانده تا المپیک 2020 برای کسب سهمیه بجنگد.


همچنین محمد محمدی بریمانلو، ملی پوش وزن 73- کیلوگرم جودوی ایران که در رقابت های قهرمانی جهان 2018 به مدال برنز دست یافته بود، با دعوت آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو  دوباره به تیم ملی بازگشت.


اتفاقات اخیر و عدم صدور ویزای بریمانلو در رقابت های قهرمانی جهان 2019 باعث شده بود تا وی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. دیروز رئیس فدراسیون جودو با بریمانلو، نشستی را برگزار کرد و موافقت او را برای پوشیدن دوباره لباس تیم ملی گرفت.


به نظر می رسد فدراسیون جودو بعد از قطعی شدن مهاجرت سعید ملایی و عدم بازگشت او به ایران برای حمایت از سایر پتانسیل های خود به فکر افتاده است.

دیدگاه‌ها