کد خبر : 1636860 | 25 شهریور 1398 ساعت 10:15 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس: فن دایک شایسته توپ طلاست

ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، معتقد است که ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، شایسته کسب توپ طلاست اما تایید کرد که انتخاب یک بازیکن به عنوان بهترین بازیکن دنیا دشوار است.

کاسیاس: فن دایک شایسته توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک که در ژانویه 2018 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، با این تیم دو بار به فینال چمپیونزلیگ رسید و در فصل اخیر توانست این جام را فتح کند. او همچنین توانست عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا را از آن خود کند.

کاسیاس که بعد از حمله قلبی چند ماه قبل، دوران نقاهت را پشت سر می گذارد، شب گذشته در یک سوال و جواب توئیتری شرکت کرد و به سوالات هواداران فوتبال پاسخ داد.

او در مورد مدافع لیورپول گفت:" فکر می کنم او بهترین مدافع فصل گذشته بود.

 

1432893

 

در مورد توپ طلا، آنالیز کردن کار دشواری است. چه کسی شایسته است؟ باید برای هر پست، دروازه بان، مدافع، هافبک و مهاجم یک جایزه جدا طراحی کرد."

کاسیاس که خود برای سال ها یکی از بهترین دروازه بان های دنیا بود و به همه افتخارات ممکن رسید، در مورد اینکه چه کسی بهترین دروازه بان حال حاضر دنیاست، گفت:" این سوالی یک میلیون دلاری است. اگر بخواهم یک نفر را انتخاب کنم، می گویم یان اوبلاک."

او همچنین در مورد شرایط کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی، در تیم ملی اسپانیا گفت:" فکر می کنم تیم ملی خیلی خوب کاور شده است. سه دروازه بان سطح بالا در تیم حضور دارند و هر یک به دنبال حفظ جایگاهش یا بازگشت به ترکیب است. سرمربی است که باید تصمیم بگیرد. ایجاد رقابت خوب است. همه ما پیروز می شویم."

دیدگاه‌ها