کد خبر : 1636865 | 25 شهریور 1398 ساعت 11:11 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

برای موفقیت به حمایت تماشاگران نیاز داریم

عبدی: می خواهیم فوتبال زیبا بازی کنیم

تیم فوتبال نوجوانان ایران از چند روز دیگر بازی هایش را در مقدماتی قهرمانی آسیا آغاز می کند و برای موفقیت به حمایت تماشاگران نیاز دارد.

عبدی: می خواهیم فوتبال زیبا بازی کنیم

به گزارش" ورزش سه" رقابت های مقدماتی آسیا در رده نوجوانان از روز بیست و هفتم شهریور در شهر همدان آغاز می شود و تیم نوجوانان ایران نیز باید به مصاف تیم های مالدیو، فلسطین و افغانستان برود. حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان ایران در ارتباط با شرایط این تیم به سایت فدراسیون فوتبال گفت:« خوشبختانه پس از ۵ ماه کار مداوم، تیم آماده حضور در مسابقات مقدماتی آسیا شده است. مراحل مختلفی را برای آماده‌سازی این تیم پشت سر گذاشتیم، اگرچه پس از هر مرحله سطح توقعات از ما و بازیکنان بسیار بالا بود، اما از ابتدا هم گفته بودیم که هدفمان آماده‌سازی تیم تا شروع مسابقات است و در حال حاضر به این مرحله رسیده‌ایم.»


وی ادامه داد: «با پشت سرگذاشتن مراحل آماده‌سازی شامل استعدادیابی، شرکت با ۲تیم در دو تورنمنت و انجام چند بازی دوستانه، درنهایت آماده مسابقات مقدماتی هستیم. بدون شک کار آسانی پیش‌رو نداریم، همانطور که روزهای سختی را در این چندماه پشت سر گذاشتیم. اما بازیکنان از نظر فنی و بدنی به سطح مطلوبی رسیدند. همه تمرکزمان بر ارائه فوتبال چشم نواز و قابل قبول و در نهایت کسب نتیجه مناسب است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که نتیجه‌گرایی در این رده سنی برخلاف آینده نگری برای آینده فوتبال کشورمان است.»


عبدی گفت: «برای پیگیری تمرینات در شهر میزبان و انجام دو بازی دوستانه از ۱۵ شهریور به همدان آمدیم. شرایط و امکانات تمرینی خوبی داریم و امیدواریم که بدون بروز هرگونه مشکلی و با حفظ آرامشی که در این ۱۰روز داشتیم، نتایج خوبی را با شروع مسابقات از ۲ روز دیگر کسب کنیم.»


سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در پایان تاکید کرد: «برای مسابقات نیاز به همدلی بیشتری داریم. از اعضای کمیته فنی و توسعه، رسانه‌ها و به طور ویژه علاقمندان به فوتبال در همدان دعوت می‌کنم تا با حضور در ورزشگاه و حمایت و همدلی، همگی شاهد موفقیت تیم کشورمان باشیم.»

دیدگاه‌ها