کد خبر : 1636877 | 25 شهریور 1398 ساعت 10:58 | 134.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت سی آر سون از مرگ پدر در جوانی

اشک های کریس رونالدو به یاد پدر

کریس رونالدو در دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی دست پیدا کرد اما بزرگترین حسرت او این است که پدرش تبدیل شدن او به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را ندید.

اشک های کریس رونالدو به یاد پدر

به گزارش "ورزش سه"، خوسه دینیس آویرو، پدر کریس رونالدو، در سال 2005، زمانی که تنها 52 سال داشت، به دلیل مشکل کبدی ناشی از مصرف زیاد الکل درگذشت؛ به همین دلیل تقریبا همه افتخارات دوران حرفه ای رونالدو و تولد چهار فرزند او را ندید.

پیش از رقابت های یورو 2004 که اولین تورنمنت ملی رونالدو بود، پدرش در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد او صحبت کرده بود؛ ویدئویی که رونالدو بعد از دیدن آن در برنامه پیرس مورگان احساساتی شد و اشک ریخت. خوسه آویرو زمانی به عنوان سرباز در جنگ شرکت کرده بود و رونالدو تایید کرد که این اتفاق روی پدرش تاثیر منفی زیادی گذاشته بود.

 

1434659

 

1434661

 

او گفت:" من هرگز این ویدئو را ندیده بودم. هرگز ندیده بودم، باورنکردنی است. فکر می کردم مصاحبه جالبی باشد اما انتظار نداشتم گریه کنم. اما من هرگز این ویدئو را ندیده بودم. باید این ها را داشته باشم تا به خانواده ام نشان بدهم.

اما من واقعا پدرم را 100 درصد نمی شناختم. او الکلی بود. من هیچ وقت با او صحبت نمی کردم، یک گفتگوی نرمال. سخت بود.

من شماره یک شدم اما هیچ چیزی ندید و ندید که من جوایز زیادی بردم؛ چیزی که شدم را ندید. خانواده ام دیدند، مادرم، برادرانم، حتی پسر بزرگم اما پدرم چیزی ندید. او خیلی جوان بود که از دنیا رفت."

 

 

1434688

 

رونالدو در چند ماه گذشته درگیر اتهام تجاوز از سوی زنی آمریکایی بود؛ اتهامی که خودش آن را به شدت رد کرده و اکنون تایید کرد که از انتشار آن به شدت شرمنده شده است.

" یک روز من در خانه با همسرم نشسته بودیم و سپس در اخبار دیدم که آنها در مورد کریس رونالدو صحبت می کنند که این کار را کرده و آن کار را. وقتی دیدم بچه هایم از راه پله پایین می آیند، کانال را عوض کردم زیرا شرمنده بودم؛ احساس شرمندگی می کردم."

دیدگاه‌ها