کد خبر : 1636884 | 25 شهریور 1398 ساعت 11:56 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: نیم فصل اول تثبیت، بعد رویای صعود

سرمربی فجر سپاسی همچنان اعتقاد دارد تیمش باید در نیم فصل اول به دنبال تکامل تاکتیکی و دستیابی به امتیازات لازم باشد و بعد از آن استارت برای صعود در نیم فصل دوم را دنبال کند.

مهابادی: نیم فصل اول تثبیت، بعد رویای صعود

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی، سرمربی فجر سپاسی با تمجید از عملکرد قشقایی، مدعی است تیمش همچنان با ایده آل او فاصله دارد و باید در ادامه فصل نمایش بهتری برای دستیابی به رویای صعود دنبال کند. فجر بعد از دستیابی به چهارمین برد پیاپی اکنون در صدر جدول حضور دارد و هواداران این تیم امیدوارند رویای صعود بعد از هفت سال به لیگ برتر برای آنها میسر شود. مهابادی درباره پیروزی در دربی شیراز و برابر قشقایی گفت: هوادارانی که در استادیوم بودند مطمئنا از این نمایش لذت بردند. هر دو تیم به نظرم عملکرد خوبی داشتند و هرچند ما به برتری رسیدیم اما به آقای عنایتی بابت تیمی که ساختند تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. هرچند با دو گل به برتری رسیدیم اما به نظرم بازیکنان ما می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. من کاملا از پتانسیل بازیکنانم آگاه هستم و می‌دانم که آنها قادر به نمایش بهتری هم هستند. با این حال به آنها تبریک می‌گویم و آنها نمایش جسورانه‌ای برای این برد به جا گذاشتند.


وی درباره اینکه اکنون به صدر جدول رسیده‌اند و مدعی صعود محسوب می‌شوند گفت: نه، ما هنوز راه طولانی در پیش داریم. هیچکس با 12 امتیاز در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند مدعی باشد. بیش از 30 بازی دیگر باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد. البته نه اینکه بازیکنان من رویای صعود نداشته باشند و همانطور که گفته بودم آنها پتانسیل بالایی دارند. من مطمئنم که قادر خواهند بود جزو پدیده‌های لیگ لقب گیرند. ما در نیم فصل اول به دنبال این خواهیم بود تا به امتیازات مناسب برای تثبیت جایگاه خودمان در لیگ دست پیدا کنیم و بعد از آن در نیم فصل دوم هدف نهایی خودمان را دنبال خواهیم کرد.


مهابادی با اشاره به حمایت هواداران گفت: در لیگ دسته اول، مهمترین مساله این است که حمایت سکوها را داشته باشید. در خیلی از استان‌ها تیم‌ها به پشتوانه همین مساله به امتیازات خود می‌رسند و من هم از هواداران فجر می‌خواهم تا از جوانان ما حمایت کنند. اگر واقعا می‌خواهیم به دنبال صعود باشیم باید از این بازیکنان حمایت شود، آن هم در لیگی که خیلی از تیم‌ها هزینه های چند برابری داشته‌اند. ما اما به تیم خودمان اعتماد داریم و تلاش خواهیم کرد تا به بهترین نحو ممکن به نتیجه لازم دست یابیم.

دیدگاه‌ها