کد خبر : 1636891 | 25 شهریور 1398 ساعت 12:04 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمان همه چیز را مشخص می‌کند

واکنش همیلتون به شایعه پیوستنش به فراری

لوییس همیلتون راننده انگلیسی تیم فرمول یک مرسدس می‌گوید اگر در ادامه دوران حرفه‌‌ای اش نشستن پشت فرمان اتومبیل‌های تیم فراری را هم تجربه نکند باز از حرفه‌‌ و کارنامه‌ای که تا الان داشته کاملاً راضی خواهد بود.

واکنش همیلتون به شایعه پیوستنش به فراری

به گزارش "وزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، همیلتون که یک بار با تیم مک‌لارن و 4 بار با تیم مرسدس قهرمان مسابقات فرمول یک شده است، از سال 2013 که مک‌لارن را ترک کرد، برای مرسدس افتخار‌آفرینی کرده است و تا پایان فصل آینده هم با این تیم آلمانی قرارداد دارد.


با وجود موفقیت‌هایش در مرسدس، در سال‌های اخیر شایعاتی درباره احتمال پیوستن همیلتون به تیم فراری شکل گرفته است، تیمی که اکثر ستاره‌های فرمول یک در آن تجربه کسب کرده‌اند. توتو ولف، مدیراجرایی تیم فرمول یک مرسدس هم اعتراف کرد که در آخرین دور مذاکرات این تیم با همیلتون برای عقد قرارداد فعلی فی‌مابین، ابراز تمایلی هم از سوی فراری صورت گرفته است. او با اذعان به اینکه راندن خودروهای فراری، خواسته هر راننده‌ فرمول یکی است، احتمال پیوستن همیلتون به این تیم ایتالیایی را رد نکرد. با این حال همیلتون در گرندپری اخیر در مونتزای ایتالیا ادعا کرد که اگر تا پایان حرفه‌اش فرصتی برای راندن خودروهای فراری پیدا نکند، احساس نخواهد کرد که کارش نیمه تمام مانده است.


او در پاسخ به این سؤال که اگر تا پایان دوران حضورش در رقابت‌های فرمول یک هرگز برای فراری مسابقه ندهد باز هم احساس خواهد کرد که حرفه‌اش کامل است، گفت: «فکر می‌کنم اینطور باشد. باید این موضوع را در نظر داشت که وقتی شما عضوی از تیم مرسدس هستید، تا ابد عضوی از یک خانواده هستید. پس من اگر حرفه‌ام را در این تیم به پایان برسانم هم صد درصد از دوران کاری‌ام راضی خواهم بود. در جاده هم این فرصت را خواهم داشت که پشت فرمان فراری بنشینم. اگر نتوانم هرگز برای فراری مسابقه بدهم، ناراحت خواهم شد؟ خب من فکر نمی‌کنم که شما بتوانید بر اساس فرضیاتی که واقعاً نمی‌دانید رخ خواهد داد یا نه، زندگی کنید. من رنگ خودروهای فراری را دوست دارم، همینطور شور و اشتیاق هواداران این تیم را وقتی که رانندگان‌شان روی سکو می‌روند.


با این حال بعضی چیزها را باید همانطور که هست، پذیرفت. من نمی‌دانم که آیا در آینده راننده فراری خواهم شد یا نه. گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.» همیلتون با تمجید از مرسدس به خاطر وفادار ماندن به رانندگانش ادامه داد: «وقتی عضو مرسدس شدید به بخشی از تاریخ این تیم تبدیل می‌شوید و آنها تا پایان عمرتان هوای‌تان را دارند. فراری؟ اگر احساس کنم که نیاز به تغییر تیم دارم، فراری هم می‌تواند یکی از گزینه‌های من برای آینده باشد.»

دیدگاه‌ها