کد خبر : 1636892 | 25 شهریور 1398 ساعت 12:05 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی دوباره جان می گیرد

فجر سپاسی این فصل شروع خوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشته است. با داوود مهابادی؛ مربی ای که پیش از این گهر دورود را لیگ برتری کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، البته داوود مهابادی با مس رفسنجان هم تا یک قدمی صعود به لیگ برتر پیش رفت اما نشد که دومین صعود به لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. فجر سپاسی این هفته در دربی شیراز قشقایی را برد و شمار گل های خود را به عدد 11 رساند. 12 امتیاز حاصل تلاش تیم در 5 هفته سپری شده بوده و به لطف کسب 12 امتیاز در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد. از سویی فجر سپاسی با 11 گل زده بهترین تیم تهاجمی لیگ یک تا هفته پنجم بشمار می رود و این نشان می دهد فجر جان تازه ای گرفته است و برای بازگشت به روزهای خوبش در فوتبال ایران عطش فراوانی دارد.

 

فجر سپاسی یکی از تیم های دوست داشتنی فوتبال کشور بشمار می رود. تیمی که به دلیل نظامی بودن پذیرای خیلی از ستاره های فوتبال کشور بوده است و البته با مربی دوست داشتنی اش یعنی شاغلام که دو یار به تیم در نیمه دوم اضاف می کرد همواره مورد بحث بوده است. در روزهایی که همه تیم های نظامی با فوتبال خداحافظی کرده اند یا شرایط مالی خیلی بدی دارند بازگشت فجر سپاسی به لیگ برتر می تواند خبر خوشحال کننده ای برای بازیکنان لیگ برتری باشد. آنها از این پس برای بازی در تیم های نظامی یک انتخاب خوب خواهند داشت؛ فجر سپاسی.

 

نکته قابل تامل در روزهای اخیر حمایت تماشاگران شیرازی از فجر سپاسی بوده است. آنها در دربی هم به خوبی از تیم حمایت کردند. این حمایت ادامه داشته باشد در هفته های آتی هم می توانیم شاهد اتفاقات خوب برای فجر داوود مهابادی باشیم.

 

1434681

 

1434680

 

1434679

دیدگاه‌ها