کد خبر : 1636899 | 25 شهریور 1398 ساعت 12:31 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

زوج دفاعی شگفت انگیز در قلب دفاعی تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی فصل نیز کلین شیت کرد و این اتفاق با نمایش شگفت انگیز عناصر دفاعی این تیم رقم خورد.

زوج دفاعی شگفت انگیز در قلب دفاعی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم تراکتور در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب آهن بود و موفق شد یک امتیاز از این تیم بگیرد. در شبی که مهاجمان تیم سرخپوش عملکرد خیلی خوبی نداشتند و در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند، خط دفاع تی تی ها درخشان عمل کردند و نمایش مستحکمی را از خود نشان دادند.

 

ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده که در بازی با پرسپولیس عناصر هجومی تیم کالدرون را کنترل کردند و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمشان داشتند. سلیمی که پیشنهادی جدی از لیگ یونان داشت، در سرزنی مطمئن عمل کرد. نکته ای که وجود دارد، هماهنگی قابل توجه سلیمی و خانزاده است که تنها سه بازی رسمی را در کنار هم سپری کرده اند.

 

علاوه بر این دو، میثم تیموری و مهدی تیکدری هم وظایف خود را به خوبی ایفا کردند و در این کلین شیت نقش داشتند. همچنین رشید مظاهری در این بازی هم چند سیو فوق العاده داشت و حتی می توان از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقه نام برد.

 

در سال های اخیر تیم هایی قهرمان شده اند که فارغ از خط حمله، مدافعان مستحکمی داشته اند. فصل گذشته زوج شجاع و سیدجلال بسیار درخشان بودند و این فصل هم سلیمی و خانزاده نیز جزو زوج های بوده اند که نمایش های فراتر از حد انتظار داشته اند.

 

سلیمی جوان که در حملات نیز مشارکت داشت و روی ضربات ایستگاهی جلو می آمد، در مقابل بازیکنان تکنیکی تیم ذوب آهن ایستادگی بسیار خوبی داشت و حالا امیدوار است با این نمایش، بار دیگر به تیم ملی برسد.

دیدگاه‌ها