کد خبر : 1636905 | 25 شهریور 1398 ساعت 12:57 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جنجالی سرمربی سرخپوشان پاکدشت

نتایج لیگ یک را تصمیمات داوری تغییر می دهد

با اتفاقات رخ داده در بازی های دیروز لیگ دسته اول سرمربی سرخپوشان پاکدشت در ادعایی جنجالی مدعی شد تصمیمات داوری نتایج را تغییر می دهد.

نتایج لیگ یک را تصمیمات داوری تغییر می دهد

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات رخ داده در بازی سرخپوشان با مس رفسنجان که در پایان با برتری مهمان کرمانی به پایان رسید باعث شد تا سرمربی سرخپوشان در ادعای جنجالی مدعی شود در بازی های لیگ یک تصمیمات داوری به جای عملکرد تیم ها نتایج را رقم می زند.


علی نیکبخت در انتقاد از قضاوت داوران دیدار روز گذشته گفت:«تفاوت در داوری ها بیداد می کند،به طور مثال مگر می شود بازیکن نیروی زمینی تهران در دیدار با مس رفسنجان در صحنه ای بسیار ساده تر با کارت قرمز جریمه شود اما بازیکن مس رفسنجان در دیدار با سرخپوشان با خطایی آشکار از به ثمر رسیدن یک گل جلوگیری کند و اخراج نشود؟!».


او ادامه داد:« در مصاف با مس داور در دقیقه دوم به سادگی و بدون تحمل هیچ فشاری نقطه پنالتی را به نفع کرمانی ها نشان می دهد اما کمیل غلامی در این دیدار خطای هند واضح بازیکن مس رفسنجان در محوطه جریمه را در اقدامی عجیب پنالتی نمی گیرد و کرنر تشخیص می دهد که همه این اشتباهات مستقیما در نتیجه این دیدار تاثیر گذار بوده است».


سرمربی سرخپوشان در پایان گفت: «فوتبال در روز گذشته روی بد خود را به ما نشان داد و در حالی که یک گل عقب بودیم در ادامه با پیاده سازی برنامه های خود به دو گل تاکتیکی دست یافتیم. بازیکنان مانند بازی های گذشته موقعیت های زیادی را خلق و از دست دادند. در حفظ نتیجه نیز خوب عمل نشد تا متاسفانه در حالی که باید با تفاضل بالا پیروز این دیدار می شدیم، شکستی که به هیچ عنوان مستحق آن نبودیم در کارنامه ما ثبت شود. البته تجربه بازیکنان مس بر جوانی بازیکنان سرخپوشان نیز چربید تا در این نتیجه بی تاثیر نباشد».

دیدگاه‌ها