کد خبر : 1636914 | 25 شهریور 1398 ساعت 13:18 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

احسان، همچنان تنها گلزن تراکتور؛

حاج صفی در پست جدید جا می‌افتد (عکس)

احسان حاج صفی ستاره تیم تراکتور این روزها در پست هافبک و وینگر راست به کار گرفته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور عادت قدیمی خود را حفظ کرده و بازیکنان را باتوجه به توانایی هایشان، به پست های مختلف منتقل می‌کند. احسان حاج صفی یکی از این بازیکنان است که با نظر کادرفنی از پست مدافع چپ و هافبک میانی جدا شده و در پست وینگر راست ایفای نقش می کند.

 

او در بازی با پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و موفق شد تنها گل تیمش که منجر به پیروزی تی تی ها شد را بزند. حاج صفی همچنین با استفاده از تکنیک و سرعت خود نفوذهای زیادی را انجام داد و چند دریبل موفق هم داشت.

 

1434707

 

شب گذشته احسان دوباره در پست جدید خود به میدان رفت تا در شهری که سال ها فوتبال بازی کرده، نقش آفرینی کند. وی اگرچه در این بازی نتوانست گلزنی کند اما وظایفش را انجام داد و نشان داد که در پست وینگر راست جا افتاده است.

 

باتوجه به این که در خط هافبک دست دنیزلی بسیار باز است، انتظار می رود حضور حاج صفی در این قسمت از زمین تداوم یابد و باید دید تنها گلزن تراکتور تا پایان هفته سوم چه خواهد کرد. حاج صفی چند سال پیش با نظر کی‌روش در پست هافبک دفاعی و میانی بازی کرد و نشان داد که می‌تواند مهره کارآمدی باشد. او حالا بازی در منطقه جدیدی از میدان را تجربه می‌کند و تا اینجا حداقل از پس وظایف اصلی برآمده است.

دیدگاه‌ها