کد خبر : 1636940 | 25 شهریور 1398 ساعت 14:51 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

توهین نژادپرستانه به لوکاکو از تلویزیون ایتالیا

دیروز و این بار در تلویزیون ایتالیا یک توهین نژاد پرستانه علیه ستاره بلژیکی اینتر انجام شد.

توهین نژادپرستانه به لوکاکو از تلویزیون ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب و در جریان بازی بین دو تیم اینتر و اودینزه که با برتری یک بر صفر نراتزوری و صعود این تیم به صدر جدول همراه بود، یک اتفاق تلخ و باز هم با محوریت نژادپرستی و این بار در تلوزیون ایتالیا اتفاق افتاد.


بر این اساس در بین دو نیمه بازی اینتر و اودینزه یکی از شبکه های تلویزیون ایتالیا در حال تحلیل بازی دو تیم بود که تحلیل گر ایتالیایی این برنامه یعنی لوچانو پاسیرانی دراظهار نظری زشت به تحلیل در مورد عملکرد لوکاکو پرداخت.

 

 

Image result for luciano passirani

 

 

او در مورد این مهاجم بلژیکی گفت:«تنها راه متوقف کردن بازیکنی مثل لوکاکو این است که 10عدد موز به سمت او پرتاب کنید!». اظهار نظری که اتفاق افتادن چیزی شبیه به آن روی آنتن زنده تلوزیون ایتالیا کم سابقه به نظر می رسید.


این اتفاق با اظهار نظر تند هواداران فوتبال و کاربران فضای مجازی همراه بود که انزجار و ناراحتی خود از این موضوع نشان دادند.
همچنین باشگاه اینتر بعد از بازی به دلجویی از این ستاره بلژیکی پرداخت تا ناراحتی ناشی از این اظهار نظر را از دل او در آورد.
نژادپرستی موضوعی است که تازگی خاصی در فوتبال ایتالیا ندارد و پیش از این هم این اتفاق دردناک در فوتبال این کشور به شکل های مختلف اتفاق افتاده بود.

دیدگاه‌ها