کد خبر : 1636956 | 25 شهریور 1398 ساعت 16:35 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو سزار:

هواداران PSG حق دارند از نیمار عصبانی باشند

ستاره برزیلی سابق پی اس جی معتقد است که واکنش خشمگینانه هواداران پاری سن ژرمن علیه نیمار طبیعی است.

هواداران PSG حق دارند از نیمار عصبانی باشند

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که در تابستان 2017 به این تیم پیوست، نتوانست روزهای خوب خود در بارسلونا را با این تیم فرانسوی تکرار کند و مصدومیت های پیاپی مانع موفقیت او شد. نیمار در تابستان امسال بعد از دو سال حضور در این تیم پاریسی ساز جدایی کوک کرد و برای جدایی از پاریس و پیوستن به بارسلونا ابراز علاقه کرد.

 

 

1434206

 

 

اتفاقی که تا روزهای پایانی نقل و انتقالات، شایعه به وقوع پیوستن آن به گوش می رسید اما در نهایت نیمار در پاریس ماندنی شد. همین اتفاقات باعث دلخوری شدید هواداران پاریس از این فوق ستاره برزیلی شد تا جایی که آن ها بارها خواستار جدایی نیمار شدند و اعلام کردند حاضر به بخشش او نیستند. شنبه شب و در دیدار مقابل استراسبورگ، نیمار بالاخره برای اولین بار در فصل جاری به میدان رفت اما هواداران روی خوشی به ستاره برزیلی نشان ندادند. او بارها و بارها مورد توهین قرار گرفت و بنرهای مختلفی بر ضد او در پارک دو پرنس به چشم می خورد. نیمار اما با گل قیچی برگردان دقیقه 91 خود، پاسخ شعارها را داد.

 

 

1434754

 

 

پائولو سزار که بین سال های 2002 تا 2007 برای پی اس جی بازی می کرد، در مورد شعارهای تند علیه نیمار گفت:« با توجه به اتفاقاتی که در طول تابستان رخ داد، طبیعی است که هواداران بر علیه نیمار واکنش منفی نشان دهند و من به آنها حق می دهم. این حق طبیعی هواداران است که نظرشان را در ورزشگاه به شیوه خود ابراز کنند اما امیدوارم این قضیه ادامه دار نباشد؛ چون نه تنها نیمار که کل تیم از این ناحیه ضربه خواهد خورد.»

 

سزار ادامه داد:« در مورد نیمار همه جا از جمله در شبکه های اجتماعی بحث می شود. شهرت و اعتبار هر بازیکنی در شبکه های اجتماعی ممکن است تخریب شود و نیمار باید بداند که چگونه در این حوزه محدودیت هایی برای خودش ایجاد کند. در سن او فوتبالیست های بزرگ معمولا پیشرفت می کنند. نیمار وقتی به پی اس جی پیوست، جزو سه بازیکن برتر دنیا بود ولی حالا این جایگاه را از دست داده است. همه از توانایی های او باخبریم و طبیعی است که انتظار داشته باشیم او در زمین دوباره به فرم خوب خودش برگردد.»

 

 

1434191

 

دیدگاه‌ها