کد خبر : 1636963 | 25 شهریور 1398 ساعت 17:14 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاکتیک تارتار برای فرار از شکست

سانتر کنید؛ طیبی و نورمحمدی گل می‌زنند

نفت مسجدسلیمان برای دومین هفته پیاپی بازی باخته را با تساوی عوض کرد تا یک امتیاز شیرین در بازی روز گذشته برابر استقلال به‌دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.نکته گل نفتی ها در این بازی این بود که به مانند بازی قبل مدافعین وسط موفق به گلزنی شدند. در بازی قبل برابر نفت آبادان  سانتر از سمت چپ بعد از یک برخورد به محمد طیبی رسید تا این مدافع بازی را به تساوی بکشاند در روز گذشته برابر استقلال نیز حسین ابراهیمی با یک ضربه آزاد از سمت راست حامد نورمحمدی دیگر مدافع نفت را در موقعیت عالی قرار داد تا هر دوگل تیم نفت  از روی سانتر ساخته شده باشد.


شاید تارتار باید در خط جلو تیمش تغییراتی ایجاد کند، سه بازی بدون گل زده توسط مهاجمین آمار خوبی نیست و بازیکنانی چون فرزاد حاتمی ، فرشاد جانفزا و احمد الجبوری می توانند به کار سرمربی جوان و خوش فکر تیم نفت بیایند.


البته این دو بازیکن در خط دفاعی نیز عالی بودند و چندین و چند بار با ضربات سر و یا پوشش های خوب موقعیت را از استقلال گرفتند و تیمشان را رو به جلو فرا خواندند، دو بازیکنی که حضورشان در کنار هم برای هر تیمی موهبت به شمار می آید.

 

1434759

 

عکس: محمد حریصی

دیدگاه‌ها