کد خبر : 1636967 | 25 شهریور 1398 ساعت 17:20 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ مسی در فهرست بارسلونا برابر دورتموند

لیونل مسی پس از هفته ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت در فهرست بارسا برای بازی فردا شب مقابل بروسیا دورتموند قرار گرفت.

رسمی؛ مسی در فهرست بارسلونا برابر دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در اولین تمرین پیش فصل خود دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه پای راست شد و تمام بازی های تیمش تا به اینجای فصل را از دست داد. غیبت او برای بارسا گران تمام شده و این تیم از 4 بازی ابتدای فصل تنها هفت امتیاز کسب کرده است.

 

 

1434764

 

 

مسی برای بازی هفته دوم لالیگا مقابل بتیس قرار بود در فهرست بارسا قرار بگیرد اما در جریان آخرین تمرین بار دیگر احساس درد کرد و تیم پزشکی بارسلونا ترجیح داد روی او ریسک نکند. او برابر والنسیا در بازی شنبه شب هم به میدان نرفت و در حالی که تصور می شد مقابل دورتموند هم احتیاط کرده و در فهرست قرار نگیرد اما با اعلام لیست بازیکنان بارسا از سوی ارنستو والورده که باید امروز راهی دورتموند شوند، مشخص شد که مسی هم به آلمان سفر خواهد کرد. در این فهرست نام نتو گلر برزیلی بارسا که مدتی مصدوم بود و نیز کارلس پرز و آنسو فاتی به چشم می خورد.

 

فهرست بارسا برای بازی با دورتموند: تراشتگن، نتو، اینیاکی پنیا، پیکه، تودیبو، لنگله، سمدو، جوردی آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، آرتور، موسی واگه، جونیور، آلنیا، سرجی روبرتو، دی یونگ، ویدال، لیونل مسی، آنسو فاتی، کارلس پرز، سوارز و گریزمان

 

 

1434456

 

 

دیدگاه‌ها