کد خبر : 1636976 | 25 شهریور 1398 ساعت 17:49 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

ما یکی از اعضای خانواده مان را از دست دادیم

واکنش منصوریان به ماجرای دختر آبی

بازی های هفته سوم رقابت های لیگ برتر تحت تاثیر ماجرای خودسوزی دختر آبی و در گذشت سحرخدایاری هوادار استقلال بود.

واکنش منصوریان به ماجرای دختر آبی

به گزارش" ورزش سه"، مرگ سحرخدایاری دختر هوادار فوتبال ، رقابت های لیگ برتر را متاثر کرد به طوری که علاوه بر بازیکنان تیم استقلال که با لباسی که روی آن نام "دختر آبی" نوشته شده بود در دیگر بازی های لیگ برتر و حتی لیگ دسته یک نیز به این ماجرا پرداخته شد.


علیرضامنصوریان مربی تیم ذوب آهن و بازیکن و مربی سابق تیم استقلال نیز به این موضوع واکنش نشان داده و در پایان بازی تیمش برابر تراکتوردر این ارتباط گفت:«این ماجرای تاسف باری است چرا که ما یکدفعه یکی از اعضای خانواده مان را از دست داده ایم.»


او افزود:« دختری که نتوانسته به استادیوم برود و به او گفتند که شش ماه قرار است زندانی شود، درواقع نتوانستند برایش درست توضیح بدهند و او خودسوزی می کند. »


بازیکن سابق استقلال در ادامه گفت:« درست است که الان همه مسئولان ابراز ناراحتی می کنند اما در این بیش از سی سال که در ورزش بوده ام باید بگویم به اندازه کافی در حوزه ورزش به خانم ها احترام نمی گذاریم. من نمی خواهم وارد حوزه سیاسی شوم و اصلا هم چیزی نمی دانم چون کار من فوتبال است و شب تا صبح با فوتبال درگیر هستم اما وقتی همسرم این خبر را به من داد واقعا شوکه شدم. همسرم طوری این خبر را به من داد که انگار دختر آبی عضوی از خانواده ما بوده است و این نکته دردناکی برای همه ما است.»


او افزود:« این یک پیغام است؛ ما بچه مسلمان و شیعه هستیم و در قرآن و قانون کشور هم آمده است که حقوق زن و مرد برابر است. از طرف دیگر ما ایرانی ها در فرهنگمان برای مادر ارزش ویژه ای قائل و بسیار حساس هستیم. من با تمام احترامی که برای پدرم قائل هستم اما مثل همه تکیه گاهم مادرم است. بازهم می گویم این یک پیغام است و باید کاری بکنیم. من سیاست را نمی دانم و در چارچوب قوانین کشورم زندگی می کنم اما این اتفاق خوبی نیست و بازتاب جهانی هم داشت و شاید بتواند یک شروع خوب باشد که حق خواهران و مادران ما برآورده شود.»

 

دیدگاه‌ها