کد خبر : 1636981 | 25 شهریور 1398 ساعت 18:09 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

بحثی که همچنان داغ است

استقلال و جای خالی یکی از کهنه سوارها

در جدایی پرتعداد بازیکنان استقلال در فصل نقل و انتقالات جای خالی دو بازیکن بزرگتر این تیم بیشتر از دیگران برای لیگ نوزدهم حس می شود.

استقلال و جای خالی یکی از کهنه سوارها

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در شرایطی پای به فصل نقل و انتقالات گذاشتند که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند، از 3 بازیکن آفریقایی تا صیادمنش و نورافکن به عنوان دو بازیکن جوان و البته بازیکنانی که نیمکت نشینی خسته شان کرده بود و می خواستند جایی بروند که بیشتر بازی کنند.

 

اما شاید مهمترین جدا شده های استقلال منتظری و مهدی رحمتی باشند، دو بازیکنی که اگرچه رابطه چندان حسنه ای با هم نداشتند اما چه زمانی که همزمان در ترکیب اصلی استقلال بازی می کردند و چه زمانی که جداگانه در زمین حضور داشتند به خوبی نقش رهبر و کاپیتان را در تیم ایفا می کردند.

رحمتی فصل قبل آمار خوبی داشت، او در 17 بازی که در درون دروازه استقلال قرار گرفت تنها 6 گل دریافت کرد اما جدای از مسائل فنی او زمانی که در درون دروازه استقلال حضور داشت بازیکنان درون زمین یک بزرگ تر را در تیم خود می دیدند، جوان ترها قبولش داشتند و کم پیش می آمد که روی حرفش حرف بزنند و به قول شفر او مربی تیم در درون زمین بود.آمار رحمتی گویای نمایش موفق فصل گذشته اش است اما اتفاق های دربی برگشت باعث شد او در پایان فصل از این وضعیت خسته شود و تصمیم بگیرد از استقلال جدا شود، او در سکوت خبری با پدیده مشهد قرارداد بست و با کمترین اصرار از سوی مدیران باشگاه استقلال در نهایت از این تیم جدا شد.

 

پژمان منتظری هم جایگاهی شبیه به رحمتی در تیم داشت، او فصل قبل در فرم ایده آل بود و یکی از ارکان اصلی ثبت رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر بود و جدای از مسائل فنی بازیکنان به عنوان یک بزرگتر او را قبول داشتند و کمتر پیش می آمد که حرفش در درون تیم اجرا نشود.   فصل تمام شد اما به گفته خودش کسی به او زنگ نزد و در نهایت عطای استقلال را به لقایش بخشید و ترجیح داد از این تیم جدا شود.

 

حالا که استقلال بیش از هرچیزی نبود یک رهبر و لیدر را در تیم خود حس می کند، یک سوال مهم به وجود می آید و آن هم این است که چرا کسی که اول فصل استقلال این فصل را می بست حداقل یکی از این دو بازیکن را حفظ نکرد تا این تیم حالا نبود یک بزرگتر را که بتواند بازیکنان را در زمین رهبری کند حس نکند؟ البته این وظیفه باتجربه های فعلی استقلال هم هست؛آنهایی که باید زودتر در قالب بزرگتر و لیدر جا بیفتند.


نویسنده: فرزام محمدعلیها

 

دیدگاه‌ها