کد خبر : 1636987 | 25 شهریور 1398 ساعت 18:40 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو:

در بایرن صمیمیت بیشتری نسبت به بارسا وجود دارد

فیلیپ کوتینیو از انتقالش به بایرن راضی و خوشحال است و جو این تیم را صمیمی تر از دو باشگاه قبلی خود می داند.

در بایرن صمیمیت بیشتری نسبت به بارسا وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بعد از درخشش در لیورپول راهی رقابت‌های لالیگا شد تا پیراهن بارسلونا را برتن کند. کوتینیو با انتقال به بارسلونا گرانترین خرید تاریخ این باشگاه اسپانیایی لقب گرفت اما او عملکرد ناامید کننده‌ای در آبی‌اناری‌ها داشت و در نهایت هم مجبور به جدایی از این تیم شد.

 

 

1434776

 

 

ستاره برزیلی در تابستان به صورت قرضی با بند خرید دائمی راهی بایرن مونیخ شده است. او در مورد تفاوت های بارسا و بایرن گفت:« در اینجا همه چیز به خوبی پیش می‌رود و واقعا احساس خوشحالی می‌کنم. مونیخ شهری زیبا و جذاب است. آلکانتارا زبان برزیلی را به خوبی حرف می‌زند و رابطه بسیار خوبی با او دارم.

 زبان آلمانی سخت است اما در حال یاد گرفتن آن هستم. چند کارمند باشگاه بایرن هم زبان پرتغالی را به خوبی حرف می‌زنند و این باعث شده تا ارتباط خوبی با آنها داشته باشم. هواداران با من بسیار مهربان هستند و این باعث می‌شود تا انرژی مثبتی به من داده شود. شادی و خوشحالی را در چهره فرزندانم می بینم و کاملا روشن است که آنها در مونیخ احساس خوبی دارند.

در بایرن صمیمیت بیشتری نسبت به بارسلونا و لیورپول وجود دارد. در لیورپول هم فضا صمیمی بود اما اینجا بیشتر است و احساس می‌کنم که در خانواده‌ام هستم.»

 

 

1428183

 

 

دیدگاه‌ها