کد خبر : 1636995 | 25 شهریور 1398 ساعت 19:03 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

من مدیرفنی هستم و حق نظارت دارم

استیلی: با هیچ‌کس اختلاف ندارم

در روزهای اخیر اخبار زیادی پیرامون اختلافات موجود در کادرفنی و مدیریت تیم امید وجود دارد و حتی این خبر منتشر که از بین مدیرتیم و سرمربی یک نفر باید بماند.

استیلی: با هیچ‌کس اختلاف ندارم

به گزارش" ورزش سه"، بعد از شکست های تیم امید در بازی های دوستانه برابر ازبکستان اخباری پیرامون اختلاف بین فرهاد مجیدی سرمربی تیم و حمید استیلی مدیرفنی تیم امید منتشر شد. حتی گفته شد که باتوجه به اختلاف نظرهای این دو در نهایت یکی از آن ها درتیم مانده و دیگری جدا می شود.

 


حمید استیلی مدیرفنی تیم امید در این ارتباط گفت:« هیچ اختلافی بین من و فرهاد مجیدی نیست. »


او افزود:«ما در ازبکستان صحبتی با هم داشتیم. همانطور که خود مجیدی گفته در آن جلسه  راجع به مباحث فنی صحبت کردیم. من مدیرفنی تیم هستم و حق نظارت برمسایل فنی را دارم و این کار را چه زمان آقای کرانچار و چه الان انجام می دهم.»


استیلی دررابطه بااین موضوع ادامه داد:« ما باهم به فرودگاه آمدیم و آنجا با هم صحبت و سپس خداحافظی کردیم. من و فرهاد مجیدی اختلافی نداریم و اگر اختلافی هم باشد فنی است. این کمیته فنی است که بعد از شکست های تیم امید تصمیم گرفته است.»
او همچنین گفت:« ما هر دو فوتبالی و با هم دوست هستیم و مشکلی هم نداریم. شاید برخی دوستان دلشان می خواهد ماجرا را اینگونه نشان بدهند و هدفی دارند اما ما اگر اختلافی هم داشته باشیم فنی است.»

 

دیدگاه‌ها