کد خبر : 1637053 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:18 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

جوردن هندرسون:

همه می خواهند لیورپول را شکست دهند

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول مدعی شد این تیم همچنان تشنه موفقیت و قهرمانی است.

همه می خواهند لیورپول را شکست دهند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل گذشته لیگ قهرمانان و در همین مرحله گروهی در سن پائولو مغلوب ناپولی شده بود، فردا شب باید یک بار دیگر به مصاف این تیم برود. جوردن هندرسون گفت هنوز برای مشخص کردن نامزدهای قهرمانی زود است اما آنها می خواهند فصل را خوب آغاز کنند.

 

1415139

 

جوردن هندرسون گفت: "حالا خیلی زود است که بگوییم ما مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل هستیم. ما فصل را خیلی خوب شروع کرده ایم اما هنوز هم می توانیم بهتر شویم. ما در تلاش هستیم تا لیگ قهرمانان این فصل را خیلی خوب شروع کنیم.

 

ما همیشه تشنه موفقیت هستیم و می خواهیم پیشرفت کنیم. اتفاقات فصل گذشته مربوط به فصل گذشته است و اگرچه در آن مقطع نمایش خوبی داشتیم اما هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم. می خواهیم برای فتح همه عناوین پیش برویم و می خواهیم در هر دیداری که بازی می کنیم خودمان را به چالش بکشیم.

 

من احساس می کنم وقتی در ترکیب حضور دارم همه می خواهند ما را شکست دهند و از گذشته همیشه شرایط اینگونه بوده است. ناپولی یک تیم فوق العاده است اما ما باید روی کاری که می توانیم انجام دهیم متمرکز شویم. اگر ما عملکرد خوبی داشته باشیم از شانس مناسبی برای پیروز شدن مقابل ناپولی برخورداریم."

دیدگاه‌ها