کد خبر : 1637054 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:21 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان پرسپولیس باتجربه و حرفه ای هستند

شیری :این برد قبل از دربی حیاتی بود

پرسپولیس در روزی که موقعیت های زیادی روی دروازه صنعت نفت خلق نکرد توانست با یک گل پیش از دربی سه امتیاز بگیرد.

شیری :این برد قبل از دربی حیاتی بود

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در یک بازی خانگی تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه صنعت نفت آبادان شد اما در نهایت به یک برد مهم قبل از بازی حساس برابر استقلال رسید. مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس درباره این بازی گفت:« در ابتدای بازی شرایط ما خیلی مساعد نبود اما هرچه زمان گذشت بهتر شدیم و توانستیم حریف را تحت تاثیر قرار بدهیم.»


او درباره ترکیب های متفاوت پرسپولیس در این بازی ها هم گفت:« خب ترکیب های جدید مزیت هایی دارد و ممکن است ناهماهنگی هایی هم در آن وجود داشته باشد اما هرچه از زمان بازی گذشت بچه ها بهتر شدند.»


مدافع راست پرسپولیس که مدت ها در کنار زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده به میدان رفته بود در ارتباط با تغییرات این خط و حضور کنعانی زادگان گفت:« من از آقا سید و آقا شجاع خیلی یادگرفتم، آن ها بازیکنان بزرگ و با تجربه ای هستند اما حسین کنعانی زادگان هم بازیکن استانداردی است و خیلی خوب بازی می کند.»


شیری درباره دربی هم گفت:« دربی همیشه جذاب است و به نظرم این برد قبل از دربی خیلی حیاتی بود. انشالله در آن بازی هم بتوانیم با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم. بازی با استقلال بازی سختی است اما بچه های ما باتجربه و حرفه ای هستند و انشالله می رویم که به یک برد با ارزش دست پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها