کد خبر : 1637069 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:54 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: فردا در مورد مسی تصمیم خواهیم گرفت

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا در مورد استفاده از لیونل مسی تردید دارد.

والورده: فردا در مورد مسی تصمیم خواهیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در شرایطی مهمان دورتموند خواهد بود که علیرغم قرار گرفتن نام لیونل مسی در لیست بازیکنان این تیم، هنوز هم احتمال غیبت او به دلیل مصدومیت وجود دارد و والورده در این رابطه و موارد دیگر توضیح داده است.

 

بازی با دورتموند: :من مثل همیشه از این استادیوم و یک رقیب سطح بالا که نامزد قهرمان شدن در بوندس لیگا بوده و یکی از گزینه های موفقیت در لیگ قهرمانان اروپاست انتظار بالایی دارم. یک فضای فوق العاده در انتظار ما خواهد بود و این یک بازی مهم برای شروع فصل است."

 

1433901

 

شرایط لیونل مسی: "ما فردا در مورد مسی تصمیم خواهیم گرفت. چند روز پیش شرایط مسی خیلی روشن نبود، اما آخرین تمرین وی به خوبی تمام شد و او دردی را احساس نمی کرد. مهم این است که بدون فکر کردن بازی کنید، روند مصدومیت مسی تکامل خوبی داشته، اما ما فردا خواهم دید شرایط وی چگونه خواهد بود."

 

احتمال بازی کردن آنسو فاتی: "من به جز موارد تاکتیکی با او صحبت نکرده ام. من خیلی به او مشاوره نمی دهم زیرا این مورد مربوط به افراد اطراف اوست. آیا آنسو فاتی بازی می کند یا نه، بازی دادن به وی برای شکستن رکورد که نه، بلکه بر اساس نیازهای تیم است."

 

تجارب فصول قبل لیگ قهرمانان: "یک روز بد باعث حذف شما می شود. سال گذشته ما در هشت یا نه بازی پیروز شده و فقط یک بازی را باختیم و به فینال نرسیدیم اما دو تیم فینالیست بازی های بیشتری نسبت به ما مغلوب شدند. شما نباید در لیگ قهرمانان حتی ده دقیقه غفلت کنید زیرا اشتباهات برای شما گران تمام می شود."

 

1431045

 

رویارویی با پاکو آلکاسر: "او بازیکن خوبی است و این موضوع را اثبات کرده است. آلکاسر در دورتموند بیشتر بازی می کند و دورتموند مناسب سبک او است. شناختن آلکاسر برای ما هم یک مزیت و هم یک ضرر است زیرا او نیز ما را می شناسد."

 

ناکامی لوییس سوارز در گلزنی در بازی های خارج از خانه: "ما باید به او تبریک بگوییم (می خندد). در برخی بازی ها مانند یونایتد سال قبل او بسیار نزدیک به گلزنی بود و واضح است که او تلاش خود را ادامه خواهد داد. امیدوارم که این سوال دیگر تکرار نشود و سوارز فردا شب گلزنی کند."

دیدگاه‌ها