کد خبر : 1637072 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:56 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی- شهرخودرو؛

سرسخت‌های جام حذفی مقابل یکدیگر

دو تیمی که در سال گذشته جام حذفی به سختی از این مسابقات کنار رفتند، در فصل جدید با هم دیدار خواهند کرد.

سرسخت‌های جام حذفی مقابل یکدیگر

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی دور یک شانزدهم نهایی فصل ۹۹-۹۸ جام حذفی در حالی انجام گرفت که چهار مسابقه در این مرحله را تیم‌های لیگ برتری مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند و ازجمله مهم‌ترین آنها، بازی تیم‌های نساجی مازندران و شهرخودرو مشهد است.

 

نساجی مازندران که دو سال قبل با وجود لیگ یکی بودن توانست پارس جنوبی را در جم شکست دهد، در مرحله یک هشتم نهایی نمایش درخشانی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی داشت ولی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا نتواند به جمع هشت تیم برسد.

 

تیم محبوب نساجی فصل گذشته نیز در اولین بازی با ۵ گل شاهین لردگان را مغلوب کرد، اما در دومین مسابقه در طول ۱۲۰ دقیقه برابر سپاهان به تساوی یک بر یک رسید، اما در نهایت مقابل این تیم مدعی در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا نتواند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شگفتی خلق کند.

 

نساج‌ها در حالی این فصل هم در نخستین بازی خود برابر شهرخودرو که یک تیم مدعی لیگ برتری است در مرحله یک شانزدهم قرار می‌گیرند که مشهدی‌ها هم در دو فصل گذشته در این مسابقات تیم مستحکمی بودند و به سختی از این بازی‌ها کنار رفتند.

 

پدیده در نخستین بازی فصل ۹۷-۹۶ جام حذفی مهمان تراکتور بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و سال گذشته هم با نمایشی درخشان ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داد، فولاد را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد و پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک باخت تا نتواند به مرحله نیمه نهایی برسد.

 

بدون تردید یکی از مهم‌ترین مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فصل جدید را تیم‌های نساجی و شهرخودرو برابر هم برگزار می‌کنند؛ به ویژه اینکه محمدرضا مهاجری برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد و حضورش روی نیمکت قائم‌شهری‌ها می‌تواند به جذابیت این بازی اضافه کند.

دیدگاه‌ها