کد خبر : 1637079 | 25 شهریور 1398 ساعت 23:10 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت امیری؛نمره مثبت برای ستاره بی حاشیه

امیری در دیدار مقابل نفت در ترکیب اصلی حضور نداشت و از دقیقه 52 وارد زمین شد و نمایش خوبی هم از خود نشان داد.

بازگشت امیری؛نمره مثبت برای ستاره بی حاشیه

به گزارش ورزش سه ، وحید امیری که پس از درخشش در جام جهانی 2018 به تیم ترابزون اسپور پیوسته و یک فصل را در سوپر لیگ ترکیه گذرانده بود، در بازگشت به ایران با چند پیشنهاد قابل توجه روبرو شد اما پرسپولیس را انتخاب کرد. امیری پیش از رفتنش به ترکیه یکی از بازیکنان بی‌حاشیه، کاملاً در خدمت تیم و بسیار مؤثر پرسپولیس بود.


امیری حالا در تاکتیک مدنظر کالدرون به عنوان یکی از هافبک‌های میانی و نزدیک به هافبک کناری انجام وظیفه می‌کند اما برخلاف گذشته نتوانسته بود از استارت‌های سرعتی و حضور در باکس محوطه جریمه و ارسال‌های طلایی‌اش برای مهاجمان بهره ببرد و حاصل آن سردرگمی کامل در تاکتیک سرمربی آرژانتینی بوده است.


گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان بیان کرده بود که ملی پوشان او در بازگشت از هنگ کنگ با خستگی مواجه هستند و به همین دلیل احتمال دارد محمد نادری  و وحید امیری نیمکت نشین و به جای آن‌ها محمد انصاری و امید عالیشاه بازی کنند.

 


در سوی دیگر پیش بینی می شد چون بشار رسن هم تازه از بازی‌های ملی برگشته بود، وحید امیری در پست هافبک تهاجمی به میدان برود. همین اتفاق هم افتاد و وحید در دیدار مقابل نفت در ترکیب اصلی حضور نداشت و از دقیقه 52 وارد زمین شد و نمایش خوبی هم از خود نشان داد. امیری به جای بشار رسن به بازی آمد تا پرسپولیس با نیروی تازه‌نفس‌تری حمله کند. این امر موثر بود و همکاری امیری و نعمتی در میانه‌های زمین با حرکت انفرادی نعمتی همراه شد تا در نیمه‌های زمین صنعت نفت او را متوقف کنند.


امیری که در زمان کی‌روش در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشت حالا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ویلموتس هم کار سختی پیش رو دارد. وحید امیری در بازی اول برابر سوریه و مهدی ترابی در بازی دوم تیم ملی مقابل کره‌جنوبی تحت هدایت ویلموتس فیکس شدند. سرمربی بلژیکی در بازی دوم ترابی را جانشین امیری کرد. دو هافبک دونده پرسپولیس که با نظر کالدرون کنار هم بازی می‌کنند، برای بازی در تیم ملی باید با هم رقابت کنند تا یکی از آن‌ها فیکس شود.


در دیدار رسمی برابر هنگ‌کنگ هم مارک ویلموتس تصمیم گرفت مهدی ترابی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و در نیمه دوم وحید امیری هم به میدان رفت.

دیدگاه‌ها