کد خبر : 1637080 | 25 شهریور 1398 ساعت 23:35 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر های شیرین سرمربی بارسلونا برای انتخاب ترکیب

با رهایی عثمان دمبله، مسی و سوارز از بند مصدومیت حالا ارنستو والورده کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی خود دارد.

دردسر های شیرین سرمربی بارسلونا برای انتخاب ترکیب


به گزارش "ورزش سه"،ارنستو والورده پس از مصدومیت های اخیر بازیکنان تیمش در فاز هجومی، تصمیم گرفت بازیکنانی از تیم های پایه بارسلونا را جایگزین فوق ستاره هایی همچون مسی، سوارز و دمبله کند. 


تصمیمی که در ابتدا بسیار پر ریسک به نظر می رسید اما در نهایت سرانجامی خوش برای والورده و تیمش طی هفته های اخیر در پی داشت. دو بازیکنی که در غیاب ستارگان آبی اناری ها به آن ها اعتماد شد، یعنی کارلوس پرز و آنسو فاتی توانستند پاسخ اعتماد والورده را بدهند و عملکردی درخشان از خود به جای بگذارند.


کارلوس پرز ۲۱ ساله موفق شد در این مدت یک گل و دو پاس گل از خود به ثبت برساند. فاتی پدیده ۱۶ ساله بارسا نیز توانست تنها بعد از سه بازی دو گل برای بارسلونا به ثمر برساند. رکوردی که لیونل مسی پس از انجام سیزده بازی، آن را برای آبی اناری ها به ثبت رسانده بود.

 

1434273


حالا و بعد از رهایی ستاره های بارسا از مصدومیت کار والورده برای انتخاب ترکیب اصلی خصوصا در خط حمله بسیار سخت به نظر می رسد. هرچند حضور فیکس مسی و سوارز در بازی های آینده قطعی به نظر می رسد اما دو جوان آکادمی بارسا باید با عثمان دمبله برای حضور در ترکیب اصلی و حتی حضور روی نیمکت رقابت کنند.


در همین رابطه خبرگزاری مارکا در مطلبی به این موضوع پرداخت و عنوان کرد: " آنسو فاتی که در هفته های گذشته از مصدومیت های پیش آمده برای مسی، سوارز و دمبله به خوبی استفاده کرده بود حالا با بازگشت آن ها حضور خود را در ترکیب اصلی و حتی روی نیمکت بارسا در خطر می بیند."


مارکا در ادامه اظهار داشته: " هواداران بارسا از این جوان ۱۶ ساله که در ۱۱۶ دقیقه اخیر حضورش در ترکیب این تیم دو گل به ثمر رسانده است بسیار رضایت دارند و خواهان باقی ماندن او در تیم اصلی هستند. هرچند که دمبله نیز انگیزه های فراوانی برای جلب اعتماد هواداران دارد."


مارکا در ادامه از تصمیم سخت والورده برای انتخاب ترکیب اصلی پرده برداشته و عنوان کرده: " با توجه به بهبود کامل مسی ، سوارز و دمبله و وجود گریزمان و پرز، والورده احتمالا مجبور خواهد بود تا دوباره فاتی را به بارسلونا بازگرداند. تصمیمی که اتخاذ آن با وجود درخشش خیره کننده فاتی در بازی های قبلی بارسا، برای والورده بسیار سخت به نظر می رسد."


لازم به ذکر است بارسا فردا در سیگنال ایدونا پارک در هفته اول لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت و احتمالا در این بازی از مثلث هجومی مسی، گریزمان و سوارز در خط حمله خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها