کد خبر : 1637124 | 26 شهریور 1398 ساعت 10:43 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

مطبوعات اروپا و شروع یک جشن فوتبالی از امشب(عکس)

روزنامه های امروز اروپا اکثرا مطالب خود را به شروع لیگ قهرمانان اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۷ سپتامبر، در حالی به بررسی مطبوعات اروپایی می پردازیم که بیشتر آن ها شروع لیگ قهرمانان اروپا را در صدر اخبار خود قرار داده اند.


مارکا؛ امروز هم بسکتبال


روزنامه مادریدی مارکا امروز هم به قهرمانی با شکوه اسپانیا در جام جهانی بسکتبال اشاره کرده و با تیتر "باور" از این افتخار آفرینی تقدیر کرده است.


مارکا در بخشی دیگر به حضور مسی در لیست امشب بازی تیمش مقابل دورتموند اشاره کرده اما معتقد است حضور او در ترکیب اصلی بارسلونا قطعی نیست.

 

1434908


آاس؛رقابت بزرگ


آاس دیگر روزنامه مادریدی با کار کردن عکس ستارگان حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا روی صفحه اصلی خود، با تیتر " عظمت قهرمانان" به استقبال جذاب ترین رقابت باشگاهی در دنیای فوتبال رفته است.


آاس هم در بخشی دیگر به بازگشت غرور آفرین تیم ملی بسکتبال اسپانیا به این کشور پس از قهرمانی در جام جهانی اشاره کرده است.

 

1434912

 


موندو؛ شروع راه قهرمانی


این نشریه کاتالانی تمام صفحه اصلی امروز خود را به بازی امشب دورتموند و بارسلونا اختصاص داده و با تیتر "قهرمانان" به شروع راه آبی اناری ها برای کسب قهرمانی با بازی امشب پرداخته است.

 

1434913

 


اسپورت؛ بازگشت مسی


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا با تیتر " مسی، نماد قهرمانی" به بازگشت این فوق ستاره پس از مدت ها مصدومیت از بازی امشب مقابل دورتموند، اشاره کرده است.


این روزنامه هم در بخشی دیگر، مطلب خود را به بازگشت تیم ملی بسکتبال اسپانیا از چین پس از قهرمانی در جام جهانی بسکتبال اختصاص داده است.

 

1434911

 


توتو اسپورت؛ شکست تلخ تورینو


این روزنامه تیتر اصلی خود را به شکست تلخ دیروز تورینو اختصاص داده است که با نتیجه دو بر یک و آن هم در خانه مقابل لچه شکست خورد.


این روزنامه همچنین با تیتر " یووه باید انجامش دهد" به استقبال بازی چهارشنبه شب اتلتیکومادرید و یوونتوس در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا رفته است.

 

1434910


کوریره دلو اسپورت؛ جنگ ستارگان


این نشریه ایتالیایی هم شماره امروزش را به شروع رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داده و با تیتر "بازی ستاره ها" به استقبال بازی دو تیم ایتالیایی یعنی ناپولی و اینتر با حریفانشان رفته است.


این روزنامه رقابت تیم کارلتو با مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول را بسیار سخت تلقی کرده است.

 

1434907

 


گاتزتا دلو اسپورت؛ شروع ایتالیایی ها


دیگر روزنامه ایتالیایی یعنی گاتزتا نیز تیتر اول خود را به شروع بازی تیم های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اختصاص داده و با تیتر "همه ایتالیا" به استقبال از آن رفته است.


گاتزتا در بخشی دیگر به شکست نا امید کننده تورینو مقابل لچه آن هم در خانه اشاره کرده است.

 

1434906

 


اکیپ؛ شروع فرانسوی ها


اکیپ، تمام صفحه اصلی خود را با تیتر "اروپا بدون پیچیدگی" به شروع بازی تیم های فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داده است. این روزنامه به بازی لیل و آژاکس و همچنین رقابت بین لیون و زنیت سن پترزبوگ در بازی های امشب اشاره کرده است.

 

1434909


آبولا؛ بنفیکا وارد می شود


این روزنامه پرتغالی نیز به از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده است. آبولا با تیتر " دنیای شجاع ها" بازی امشب بنفیکا و لایپزیک را سوژه اصلی بحث امروز خود قرار داده است.

 

1434914

 

دیدگاه‌ها