کد خبر : 1637147 | 26 شهریور 1398 ساعت 11:28 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین خبر از پرونده شکایت از بارسا به خاطر انتقال گریزمان

مجازات بارسا: 300 یورو جریمه یا بازی بدون تماشاچی

قاضی پرونده شکایت اتلتیکو مادرید از بارسلونا به خاطر انتقال آنتوان گریزمان حکم داد که بارسا یا پشت درهای بسته بازی کرده و یا جریمه‌ای 300 یورویی پرداخت کند.

مجازات بارسا: 300 یورو جریمه یا بازی بدون تماشاچی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکایت باشگاه اتلتیکو مادرید از بارسلونا و اتهام به باشگاه کاتالان به خاطر انجام رفتار نادرست در جریان انتقال آنتوان گریزمان به این باشگاه، کمیته‌ی مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا یک قاضی به نام خوانتو لانادابرا را برای بررسی این پرونده منصوب کرد و موندو دپورتیوو امروز اعلام کرد که قاضی پرونده در این باره به نتیجه‌گیری رسیده است.

 

1429400

 

قاضی پرونده بر اساس گزارش موندو جریمه‌ای 300 یورویی برای بارسلونا تعیین کرده اما تایید کرده که با توجه به میزان اندک این جریمه و ناهمخوانی‌اش با خطایی که از طرف بارسلونا انجام شده حکم جایگزین می‌تواند محروم کردن بارسا از یک بازی در حضور تماشاچیان خودی و بازی کردن این تیم در ورزشگاه بدون تماشاچی باشد.

 

بر اساس این گزارش، قاضی پرونده برای اعلام مجازات در این پرونده به ماده 88 و 126 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ارجاع داده است.

 

شکایت اتلتیکو از بارسلونا بر این اساس استوار است که گریزمان پیش از آنکه در ماه جولای بند آزادسازی قراردادش از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کند با بارسلونا به توافق رسیده بوده و باشگاه کاتالان باید مبلغ 200 میلیون یورو به اتلتیکو می‌پرداخته و نه 120 میلیون یورویی که توسط بلوگرانا به این باشگاه مادریدی پرداخت شده است.

 

دیدگاه‌ها