کد خبر : 1637154 | 26 شهریور 1398 ساعت 11:47 | 151.2K بازدید | 0 دیدگاه

پشیمانی کاپیتان سعید از خداحافظی در نورسلطان

چرا عبدولی روی سکو اشک می‌ریخت؟(عکس)

سعید عبدولی فاش کرده که قصد داشته بعد از کسب مدال برنز رقابت های جهانی ۲۰۱۹ از کشتی خداحافظی کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی که به عنوان باتجربه‌ترین فرنگی‌کار ایرانی راهی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان شده بود، بازهم از تکرار مدال طلای خود در سال ۲۰۱۱ بازماند و با کسب مدال برنز به تهران برخواهد گشت.


این فرنگی کار اندیمشکی که قبل از شروع مسابقات هم گفته بود اگر طلا نگیرد، خداحافظی خواهد کرد، در آخرین مصاحبه خود فاش کرده که قصد خداحافظی در نورسلطان را داشته است.


عبدولی در این باره به فارس می گوید: «تصمیم داشتم بعد از دیدار رده بندی چهار گوشه تشک را ببوسم و از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، اما مربی ام مانع این کار شد و اجازه نداد.»


تصاویر منتشر شده از کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران روی سکو و هنگام دریافت مدال برنز نشان می دهد او هم درد می کشد و هم اشک می ریزد. البته که درد کشیدن عبدولی به خاطر شکستگی دنده او بوده، اما به نظر می رسد اشک ریختن عبدولی دلیل دیگری هم داشت.


او که با رویای تکرار مدال طلای جهان بعد از ۸ سال به قزاقستان رفته بود، حتی نمی خواست برای کسب مدال برنز روی سکو برود: « دوست نداشتم روی سکو بروم، اما با اصرار مربیان برای دریافت مدال رفتم. مدال برنز برای من ارزشی نداشت، اما مربیانم گفتند 10 سال بعد متوجه ارزش آن خواهی شد.»

 

1434970

 

1434971

 

1434972

دیدگاه‌ها