کد خبر : 1637164 | 26 شهریور 1398 ساعت 12:39 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا معاون وزیر به وعده خودش عمل نکرد؟

داورزنی و نقشه عجیب برای بازگشت به والیبال

محمدرضا داورزنی با وجود ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال قصد استعفا از معاونت قهرمانی را ندارد.

داورزنی و نقشه عجیب برای بازگشت به والیبال

به گزارش "ورزش‌سه"، والیبال ایران حدود ۱۰ ماه است که بعد از کنار رفتن ضیایی به دلیل بازنشستگی با سرپرست اداره می‌شود و افشین داوری همچنان روی صندلی ریاست تکیه زده است.


در روزهای اخیر نام نویسی از نامزدهای ریاست این فدراسیون انجام شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد محمدرضا داورزنی به عنوان نامدارترین کاندیدا به انتخابات وارد شد.


داورزنی که ۱۱ سال ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشت، بعد از حضور در پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش حدود یک سال هم به عنوان سرپرست در فدراسیون حاضر بود. حالا بار دیگر معاون وزارت ورزش قصد کرده به والیبال برگردد و خبری از استعفایش نیست!


قبلا داورزنی در مصاحبه ای و در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش‌سه" عنوان کرده بود که بعد از ثبت نام در انتخابات والیبال از سمتش در وزارت ورزش استعفا می دهد. وقتی همه منتظر استعفای او بودند، داورزنی در مصاحبه ای گفته تداخلی بین کاندیداتوری اش در انتخابات والیبال و سمتش در وزارت ورزش وجود ندارد!


معاون قهرمانی وزارت ورزش که حساس ترین پست در میان معاونت ها در ورزش قهرمانی به حساب می آید و اکثر هم باعث می شود خود داورزنی به عنوان رییس مجمع فدراسیون ها فعالیت کند، چطور می تواند خودش هم رییس مجمع باشد و هم در انتخابات کاندیدا شود؟


با این حال به نظر می رسد نه تنها فعلا داورزنی قصد استعفا ندارد، بلکه حتی ممکن است بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال هم مثل چند سال قبل تا مدتی در هر ۲ سمت به کارش ادامه دهد!
حالا مشخص نیست در این چند هفته چه اتفاقی افتاده که داورزنی حتی از حرف خودش هم برگشته و قصد استعفا ندارد؛ در شرایطی که شایعاتی درباره انتخاب جانشین برای او توسط وزیر ورزش هم شنیده می شد.

دیدگاه‌ها