کد خبر : 1637165 | 26 شهریور 1398 ساعت 12:31 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید از دو مدافع مرکزی سیتیزن‌ها

اوتامندی و استونز؛ پاشنه‌ی آشیل منچسترسیتی

گری نویل و جیمی کاراگر بعد از شکست منچسترسیتی مقابل نوریچ دوبازیکن این تیم اوتامندی و استونز را هدف گرفته و اعلام کردند این دو بازیکن دو عامل قهرمان نشدن سیتی در این فصل خواهند شد.

اوتامندی و استونز؛ پاشنه‌ی آشیل منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، انتقاد شدید گری نویل و جیمی کارگر، دو ستاره سابق فوتبال انگلیس و از مطرح‌ترین کارشناسان ورزشی امروز این کشور از دو مدافع مرکزی منچسترسیتی، اوتامندی و استونز، فشار بر روی این دو بازیکن را افزایش داده و آینده آنها در ترکیب سیتی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

1434993

 

اوتامندی و استونز که در بازی سیتی مقابل نوریچ که با شکست 3-2 سیتیزن‌ها به پایان رسید در قلب خط دفاعی بازی می‌کردند در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شدند. ضعفی که در نهایت به شکست شاگردان گواردیولا و پنج امتیازی شدن فاصله‌شان با لیورپول صدرنشین منجر شد.

 

کاراگر در صحبتهای خود در این باره گفت:" اوتامندی فقط شبیه‌سازی می‌کند و خودش را زمین می‌زند. او همیشه این کار را کرده است. او تغییر نمی‌کند و به همین خاطر برای بازی در سیتی به اندازه کافی خوب نیست. من از روز اول این اعتقاد را داشتم. جان استونز هم ظرف سه چهار ماه آینده برای حفظ خود در ترکیب سیتی باید بجنگد و اگر موفق نشود آنها یک بازیکن به جایش می‌خرند".

 

گری نویل هم در این باره گفت:" گواردیولا 18 ماه پیش زمانی که لاپورت به سیتی آمد از خیر استفاده از اوتامندی و استونز در قلب خط دفاعی گذشته بود. اوتامندی در پست دفاع وسط همیشه کم می‌آورد و سرعت حملات تیم رقیب را بیشتر می‌کند. مصدومیت لاپورت، جدا شدن کمپانی و جایگزین کردن او برای سیتی به معضل بزرگی تبدیل شده است".

 

دیدگاه‌ها