کد خبر : 1637169 | 26 شهریور 1398 ساعت 13:01 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

این استادیوم نه برای فولاد خوش‌یمن است نه نکو!

فولاد به دنبال فرار از هت‌تریک شهرخودرو و فشار

فولاد خوزستان در حالی به مشهد سفر خواهد کرد که در فصل گذشته دو بار در ورزشگاه امام رضا(ع) تن به شکست داده است.

فولاد به دنبال فرار از هت‌تریک شهرخودرو و فشار

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی دو بار فصل گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) در دو بازی برگشت لیگ و جام حذفی برابر شهرخودرو تن به شکست داد که به واسطه نتایج پیش از رویارویی با مشهدی‌ها در شرایطی ملتهب و با مربی رومانیایی خود، با استرس بالا پای در ورزشگاه امام رضا(ع) گذاشته بود.

 

فولاد خوزستان در بازی برگشت لیگ گذشته در بهترین ورزشگاه ایران با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و در بازی جام حذفی نیز علیرغم پیش افتادن از میزبان خود در وقت‌های اضافی 3 بر 2 مغلوب شد تا عملا در ورزشگاه امام رضا(ع) خاطره خوبی نداشته باشد.

 

تیم جواد نکونام که امسال با هیبتی متفاوت برای بالای جدول تدارک دیده شده، به واسطه کسب دو امتیاز از سه بازی اخیرش در آستانه رویارویی این فصل خود با شهرخودرو، برای این بازی کم‌استرس نیست و برای فرار از فشار هواداران متعصب فوتبال خوزستان احتیاج به سه امتیاز دارد؛ سه امتیاز از تیمی که سه بازی گذشته‌اش را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و امسال با جذب مهره‌های کلیدی و با حمایت هواداران خود می‌خواهد صدر جدول را برای خود حفظ کند.

 

خود جواد نکونام هم از ورزشگاه امام رضا(ع) خاطره خوبی ندارد چراکه فصل گذشته با نساجی مازندران در دور رفت با سه گل مغلوب تیم قدرتمند یحیی در این ورزشگاه مدرن شده است.

دیدگاه‌ها