کد خبر : 1637188 | 26 شهریور 1398 ساعت 13:58 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

ارتباط استراماچونی با مربی های پایه خوب است

حاجیلو: در استقلال نه از کسی پول می گیریم نه هدیه

مدیر آکادمی باشگاه استقلال می گوید تیم های پایه این باشگاه وضعیت خوبی دارند.

حاجیلو: در استقلال نه از کسی پول می گیریم نه هدیه

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت تیم های پایه این باشگاه گفت: از وقتی وارد آکادمی شدم، یکی از بحث های ما شرایط خوابگاه ها بود که خدا را شکر روبه راه شد و شرایط فعلی خیلی مناسب است. بحث اصلی ما در آکادمی، ورود افراد کارشناس هست که به روز هستند. ما پیشکسوتان را وارد کار کردیم. سرپرستان تیم های پایه را از میان پیشکسوتان خوش نام و دلسوز استقلال انتخاب کردیم.


وی افزود: از وحید امیری پیشکسوت استقلال و مدرس فیفا خواهش کردیم برای بازیکنان کلاس هایی برگزار کند و از حضور امثال عبدالعلی چنگیز و نعلچگر هم استفاده می کنیم. تاکید ما رو بخش اخلاق هم هست و بازیکنان را در یک مکتب اخلاقی سعی می کنیم پرورش دهیم.


او اضافه کرد: از روزی که وارد آکادمی شده ام، نه از کسی پول قبول کرده ایم و نه هدیه ای گرفته ایم. یک سری سو مدیریت در گذشته انجام شده که از منابع مردمی استفاده کرده اند. این استفاده از منابع مردمی در تیم اثر بدی داشته است. ما اولین کاری که کردیم اعلام کردیم کسی این کار را نکند و اگر کسی از تخلفی آگاهی دارد، آن را به حراست اطلاع دهد.


حاجیلو در پایان اضافه کرد: تاکید ما روی جذب نخبه های مستعد به رده نونهالان و نوجوانان است چون در این 2 رده ما می توانیم کارهای بزرگی کنیم و به لحاظ فنی و اخلاقی روی یک بازیکن اثر بگذاریم. از طرفی سعی ما این است که افکار استراماچونی را در آکادمی پیاده کنیم و ایشان رابطه خوبی هم با مربیان پایه استقلال مثل رضا حسن زاده دارند.

دیدگاه‌ها