کد خبر : 1637249 | 26 شهریور 1398 ساعت 18:21 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیخت قطعا به روزهای خوبش بازمی گردد

مارچلو لیپی در مصاحبه ای به دفاع از عملکرد ماتایس دلیخت، مدافع جدید یوونتوس، پرداخت.

دلیخت قطعا به روزهای خوبش بازمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دلیخت که فصل گذشته درخشش بی نظیری در ترکیب آژاکس داشت، در تابستان با وجود مشتریان زیادی که پیش روی خود می دید، در نهایت ایتالیا و باشگاه یووه را به عنوان مقصد خود، برای شروع بلندپروازی هایش انتخاب کرد.

 

 

1429482

 


این ستاره بیست ساله هلندی در هفته‌های آغازین سری‌آ کار را از روی نیمکت آغاز  کرد. دلیخت که نیمکت‌نشین دو مدافع ایتالیایی یووه یعنی کیه‌لینی و بونوچی شده بود، پس از مصدومیت کیه‌لینی در تمرینات، جای او را در ترکیب اصلی گرفت و زوج لئونارئو بنوچی در خط دفاع یوونتوس شد. او نتوانست در بازی مقابل ناپولی که با پیروزی 4-3 یووه همراه بود، عملکردی قابل‌قبول داشته باشد و در هفته‌های بعد نیز کم و بیش مرتکب اشتباهات بچگانه‌ای در ترکیب تیمش شد.


در همین رابطه مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس، به دفاع از عملکرد دلیخت پرداخت و گفت: " این موضوع که بازیکنی شروع ضعیفی در تیم جدیدش داشته باشد چیز جدیدی نیست. در گذشته نیز بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال در تیم‌های جدیدشان شروع آنچنانی نداشتند. زیدان را به یاد نمی‌آورید؟"

 

 

1429481

 


لیپی در ادامه گفت: " آمدن به ایتالیا برای دلیخت یک چالش زمانی محسوب می‌شود . ماتایس هرچند بعد از مصدومیت کیه‌لینی خیلی خوب کار نکرده اما باید به او زمان داد زیرا در استعدادش هیچ شک و تردیدی وجود ندارد."


یوونتوس باید چهارشنبه شب در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید برود. رقابتی که می‌تواند یک چالش سخت و البته مناسب برای دلیخت، به منظور اثبات توانایی‌هایش باشد.

دیدگاه‌ها