کد خبر : 1637252 | 26 شهریور 1398 ساعت 18:16 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی منجزی 3 اخطار گرفت و پنجم شد

باخت عجیب سنگین‌وزن ایرانی بدون اجرای فن!

امیر قاسمی منجزی در دیدار رده بندی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان به شکل عجیبی شکست خورد و پنجم شد.

باخت عجیب سنگین‌وزن ایرانی بدون اجرای فن!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین شانس مدال کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم بود.


این کشتی‌گیر سنگین‌وزن ایرانی در دیدار رده‌بندی مقابل هیکی نابی دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان از استونی رفت.


بعد از گذشت یک دقیقه داوران یک امتیاز به کشتی گیر استونیایی و یک اخطار فنی به قاسمی منجزی دادند تا او در خاک بنشیند. با اینکه فرصت زیادی برای جبران این امتیاز از دست رفته وجود داشت، داوران به خاطر ضربه زدن به صورت حریف یک اخطار به فرنگی کار ایرانی و 2 امتیاز به حریف دادند!

 

1435102


در حالی که مربیان ایرانی به این تصمیم اعتراض داشتند و قاسمی منجزی هم بهت زده بود، بعد از ثانیه هایی دقیقا همان اتفاق تکرار شد تا کشتی نه تنها 5 بر صفر شود، بلکه فرنگی کار ایرانی یک اخطار تا بازنده شدن در این مبارزه فاصله داشته باشد.


در 3 دقیقه دوم در حالی که قاسمی منجزی مراقب بود تا اخطار سوم را نگیرد، این بار به خاطر قرار دادن پای خودش روی پای حریف اخطار گرفت و کشتی همین جا به اتمام رسید.


بعد از دیسکالیفه شدن قاسمی منجزی، اعتراض مربیان ایران و بازبینی فیلم هم فایده ای نداشت تا کشتی 8-0 به سود کشتی گیر استونی به پایان برسد.


قاسمی منجزی با عنوان پنجمی و البته کسب سهمیه المپیک به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد؛ در حالی که حریف در دیدار رده بندی حتی یک فن هم روی او اجرا نکرد!

دیدگاه‌ها