کد خبر : 1637261 | 26 شهریور 1398 ساعت 19:19 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوراوا ردز 1 - شانگهای 1؛

لیگ قهرمانان/ ژاپنی ها یک پای فینال شرق آسیا

تیم فوتبال اوراوا ردز ژاپن موفق شد با قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، شانگهای چین را حذف کند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها مسابقات دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مناطق غرب و شرق در جریان است. پس از اینکه شب گذشته السد قطر موفق شد با شکست النصر عربستان به نیمه نهایی برسد، امروز هم یک دیدار از منطقه شرق برگزار شد.

 

در بازی امروز تیم اوراوا ردز ژاپن از شانگهای چین پذیرایی می کرد. دیدار رفت دو تیم در چین با تساوی 2-2 خاتمه یافته بود و شانگهای نیاز به پیروزی در بازی برگشت داشت تا به نیمه نهایی صعود کند. اما نتیجه نهایی دیدار برگشت، مطابق میل ژاپنی ها بود. بازی امروز دو تیم در پایان به نتیجه تساوی 1-1 انجامید و به این ترتیب اوراوا به لطف قانون گل زده در خانه حریف جواز حضور در نیمه نهایی یا بازی فینال منطقه شرق را به دست آورد.

 

1435108

 

در دیگر بازی منطقه شرق فردا تیم های کاشیما آنتلرز و گوانگژو، دیگر مصاف ژاپنی-چینی آسیا در این مرحله را شکل خواهند داد. همچنین امشب تیم های الهلال و الاتحاد عربستان برای تعیین دومین فینالیست غرب آسیا به مصاف هم می روند.

 

1435109

دیدگاه‌ها