کد خبر : 1637268 | 26 شهریور 1398 ساعت 19:32 | 82.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ گواردیولا به طعنه یورگن کلوپ

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی خبر از غیبت یک ماهه جان استونز از میادین داد.

پاسخ گواردیولا به طعنه یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، بحران در خط دفاعی سیتیزن ها به اوج رسیده و بعد از آسیب دیدگی آیمریک لاپورت، حالا جان استونز نیز قادر به همراهی سیتی نخواهد بود تا در آستانه اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان در خانه شاختار دونتسک، کار گواردیولا برای چینش ترکیب تیمش دشوارتر از قبل شود. همچنین یورگن کلوپ دیشب به طعنه مدعی شد لیورپول بهترین تیم اروپا نیست و سیتی بهترین تیم جهان است و حالا گواردیولا پاسخ وی را داده است.

 

دیدار مقابل شاختار: "هر بار تیم های من مقابل ساختار دونتسک بازی کرده اند سبک بازی آنها مشابه بوده است و این خیلی سخت است. شاختار تیم فوق العاده خوبی بوده و بازی کردن مقابل آنها همیشه دشوار است. فصل گذشته شاختار یکی از بهترین تیم هایی بود که من تاکنون از نظر سازماندهی 2-4-4 دیده بودم و اکنون نیز شرایط کاملا مشابه است.

 

1434307

 

آنها در ضدحملات فوق العاده هستند و میل به پاس های کوتاه دارند. امیدوارم بتوانیم با ریتم خوبی بازی کنیم زیرا اولین بازی در لیگ قهرمانان دارای اهمیت است. ما فصل گذشته ‌در خانه در اولین بازی مقابل لیون باختیم، اما در ادامه در تمام بازی های بعدی خود پیروز شدیم. سبک بازی ما در انگلیس متداول نیست، بازی کردن همیشه مقابل شاختار سخت تر است و من احترام زیادی برای این باشگاه قائل هستم."

 

بحران دفاعی سیتی: "این اتفاق چالش بزرگی برای من به عنوان سرمربی یک تیم است زیرا ما فقط یک مدافع تخصصی در اختیار داریم. اما من خیلی به تیم خود اعتقاد دارم و مردم روحیه و عزم راسخ برای حل این مشکل را نمی بینند. اینکه بازیکنان ما مصدوم شده اند دیگر اتفاقی است که  رخ داده، اما کاری که ما نمی خواهیم انجام دهیم شکایت کردن است.

 

ما باید 11 بازیکن در زمین داشته باشیم و من این چالش را دوست دارم و ما می خواهیم یک راه حل پیدا کنیم. برای بازیکنان نیز این یک قدم بزرگ رو به جلو است زیرا آیمریک لاپورت و جان استونز برای مدتی طولانی مصدوم شده اند و استونز نیز در تمرینات بعد از پاس دادن مصدوم شد و به مدت چهار هفته قادر به همراهی سیتی نخواهد بود."

 

مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان: "در این سیاره؟ در کره زمین؟ زمان پیدایش جهان؟

دیدگاه‌ها