کد خبر : 1637274 | 26 شهریور 1398 ساعت 20:17 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوکه:

نباید بگذاریم رونالدو دوباره هر کاری خواست بکند!

کوکه، ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید ابراز امیدواری کرد آنها این بار قادر به مهار کریستیانو رونالدو باشند.

نباید بگذاریم رونالدو دوباره هر کاری خواست بکند!

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل اتلتیکومادرید علیرغم برتری با دو گل در بازی رفت، در تورین مقهور درخشش و هت تریک رونالدو شد و بیانکونری به مرحله بعد صعود کرد. حالا و در آستانه بازی فردا شب دو تیم در مرحله گروهی، کوکه امیدوار است اتفاقات فصل قبل تکرار نشود.

 

کوکه به مارکا گفت: "به دنبال انتقام گرفتن نیستیم. شرایط هر سال متفاوت است، ما می دانیم که با یکی از بهترین تیم های جهان و مقابل بازیکنان بزرگی بازی خواهیم کرد و دیدار خوبی در انتظار ما خواهد بود.

 

1435119

 

یوونتوس فقط کریستیانو رونالدو نیست. ما به همه بازیکنان آنها احترام می گذاریم و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که رونالدو بهترین بازی خود را ارائه ندهد. ما سعی خواهیم کرد که رونالدو را به بهترین شکل کنترل کنیم تا مانند دفعه قبل هر کاری که خواست انجام ندهد.

 

اتلتیکو فصل قبل چه در خانه و چه در تورین همه کار برای صعود کردن انجام داد و ما به همان سبک بازی خواهیم کرد. ما بازی خوبی در واندامترو پولیتانو ارائه دادیم، اما اوضاع در تورین به شکل مورد علاقه ما پیش نرفت. به هر حال هنگام بازی با تیم هایی مثل یوونتوس با بازیکنان بزرگی روبرو هستیم که می توانند در هر لحظه سرنوشت یک بازی را رقم بزنند و رونالدو نیز این کار را انجام داد.

 

ما در روز بدی با یوونتوس روبرو شدیم، در حالی که برای آنها همه چیز درست پیش رفت. گل های آنها در بهترین لحظات به ثمر رسید، اواسط نیمه اول، آغاز نیمه دوم و پایان بازی."

دیدگاه‌ها