کد خبر : 1637285 | 26 شهریور 1398 ساعت 20:57 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: بنزما 25 سال مهاجم رئال مادرید است!

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن دیدار مقابل رئال مادرید را یک چالش بزرگ دانست.

توماس توخل: بنزما 25 سال مهاجم رئال مادرید است!


به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، پی اس جی میزبان رئال مادرید خواهد بود. توماس توخل در مورد شرایط تیمش در این دیدار و البته حواشی اخیر در مورد نیمار و لئوناردو صحبت کرد.

 

دیدار مقابل رئال مادرید: "تیم منفعلی نخواهیم بود و می دانیم که زحمات زیادی را متحمل می شویم. نباید زیاد توپ را در اختیار رئال مادرید قرار دهید زیرا آنها در کار با توپ راحت بوده و تجربه زیادی دارند. این یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود و پاری سن ژرمن باید خلاق و پویا باشد.

 

هر دو تیم بازیکنان مصدوم و غایب زیادی داریم، اما من مطمئن هستم که فردا تیم خوبی در میدان خواهیم داشت. شرایط مناسبی با کسب پنج پیروزی در شش بازی اخیر داریم و موقعیت تیم با گذشت زمان بهبود خواهد یافت."

 

1428885

 

وضعیت فیزیکی کیمپمبه و ایکاردی: "کیمپمبه از نظر جسمی در شرایط خوبی بوده و بیش از ده هفته خیلی خوب تمرین کرده است او می تواند فردا بازی کند. اما درباره مائورو ایکاردی من نمی دانم او در چه وضعیت جسمانی قرار داشته و چه مدت می تواند بازی کند. ممکن است فردا او یا چوبو یا هر دو در ترکیب قرار گیرند و آنها را  فردا در ترکیب اصلی ببینیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و باید قوی باشیم."

 

شرایط کیلور ناواس: "این یک مسابقه ویژه برای او است. ناواس برای مدت طولانی در رئال مادرید بازی کرده و دروازه بانی با یک پست ویژه است، شما باید از نظر ذهنی قوی باشید."

 

مصاحبه های اخیر نیمار و لئوناردو: "این موضوعی بین باشگاه و نیمار است اما بین نیمار و من همه چیز مشخص است. پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده است و نیمار یکی از بازیکنان ما است."

 

مقابله با کریم بنزما: "او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. بنزما 25 سال است که مهاجم اول رئال مادرید بوده است (می خندد). بنزما بسیار عالی و فوق العاده است و در رئال مادرید استعداد خود را نشان داده است. دفاع کردن مقابل بنزما سخت است زیرا او کیفیت بالایی دارد و سرزن خوبی به شمار می آید."

دیدگاه‌ها