کد خبر : 1637289 | 26 شهریور 1398 ساعت 21:11 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل واران: باید یاد بگیریم بدون راموس هم بازی کنیم

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید از به میدان رفتن در فرانسه بسیار خوشحال است.

رافائل واران: باید یاد بگیریم بدون راموس هم بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید فردا شب و با دیدار مقابل پاری سن ژرمن در فرانسه آغاز خواهد شد. رافائل واران در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد از بازی کردن در این تورنمنت و فرانسه  هیجان زده بوده و در این رابطه صحبت کرد.

 

1394800

 

رافائل واران گفت: :لیگ قهرمانان برای مادرید بسیار ویژه است و به صورت جداگانه من را نیز خیلی تهییج می کند. لیگ قهرمانان دشوارترین رقابت برای قهرمان شدن در رئال مادرید است و این خیلی به ما انگیزه می دهد. ما به دنبال ایجاد تعادل خود در سطح بازی هستیم، در دقایق پایانی آخرین بازی رئال دقایقی بد بازی کردیم و باید تمام طول 90 دقیقه خوب بازی کنیم.

 

سرخیو راموسکاپیتان ما است و همه به او احترام می گذارند و راموس سزاوار این احترام است. راموس یک بازیکن مهم برای ما است، اما ما یک گروه هستیم و باید بدانیم که چگونه بدون برخی بازیکنان بازی کنیم. باید همیشه با شرایط سازگار باشیم، ما یک تیم خیلی خوب داریم و باید تمام تلاش خود را بکنیم.

 

بازی کردن در فرانسه؟ من بسیار هیجان زده هستم و بازی کردن در لیگ قهرمانان همیشه باعث خوشحالی من شده است. شروع لیگ قهرمانان در فرانسه ویژه است، ما از حضور در این رقابت ها بسیار هیجان زده هستیم و می خواهیم فصل را خوب شروع کنیم و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم."

دیدگاه‌ها