کد خبر : 1637320 | 27 شهریور 1398 ساعت 00:14 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جذاب شاگردان ژاوی برابر تیم پُرستاره سعودی؛

الهلال- السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان رزوان لوچسکو با برتری مقابل الاتحاد راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

الهلال- السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال و الاتحاد که در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیده بودند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم دانشگاه سلطنتی ریاض مقابل هم قرار گرفتند.


زیاد الصحفی، مدافع پیشتاخته الاتحاد در دقیقه ۱۰ روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین و دفع ناقص مدافعان الهلال، موفق شد گل اول بازی را بزند و برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش را با یک گل در خانه الهلال پُرستاره پیش بیندازد.


در حالی که نیمه اول با برتری الاتحاد رو به پایان بود، در دقیقه ۴۴ حرکت سریع سالم الدوسری تا پشت محوطه جریمه و پاس در عمق، آندره کاریو را در موقعیت خوبی قرار داد تا این ملی پوش پرویی، با ضربه بغل پایی که با دفع ناقص دروازه‌بان الاتحاد همراه بود، گل تساوی را بزند.

 

1435163


در دقیقه ۴۸ عکس اتفاق گل اول الهلال اتفاق افتاد و این بار ارسال آندره کاریو از سمت راست زمین را سالم الدوسری پیشتاخته با ضربه سر زیبا تبدیل به گل کرد و با پشتک‌های تماشایی، خوشحالی گل خود را انجام داد.

 

1435167

 

نمایش هجومی الهلال در این مسابقه همچنان ادامه داشت و این تیم در دقیقه ۷۸ روی پاس در عمق محمد کانو به سباستین جووینکو صاحب یک فرصت دیگر شد که این بار ستاره ایتالیایی ریزنقش الهلال با حرکت در عرض و شوت پای چپ توانست گلزنی کند تا برتری تیمش قطعی شود.

 

الهلال عربستان که سه شب قبل مقابل الفیحاء به تساوی یک بر یک رضایت داده بود، امشب توانست نمایش خوبی ارائه دهد و با شکست ۳ بر یک الاتحاد به مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تا حریف السد قطر و شاگردان ژاوی شود.

 

1435164

دیدگاه‌ها