کد خبر : 1637338 | 27 شهریور 1398 ساعت 01:30 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0-1 والنسیا: پسران لمپارد دعوا کردند، باختند!

چلسی در دیداری که یک ضربه پنالتی را از دست داد، در خانه مقابل والنسیا با نتیجه 1-0 شکست خورد.

چلسی 0-1 والنسیا: پسران لمپارد دعوا کردند، باختند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر نمایش های خوبی ارائه دادند، امشب مقابل والنسیا چندان درخشان ظاهر نشدند و با یک گل شکست خوردند. این اتفاق در حالی رخ داد که راس بارکلی ضربه پنالتی آبی ها را بعد از اینکه اجازه نداد ویلیان و جورجینیو پشت توپ بایستند، از دست داد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان والنسیا هم پیش کشیدند اما باز هم این بازیکنان میزبان بودند که صاحب موقعیت های بهتری می شدند. در دقیقه 26، روی ارسال سزار آسپلیکوئتا، تامی آبراهام می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با همین روند ادامه داشت و در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

نیمه دوم با همان شرایطی که نیمه اول به پایان رسید، آغاز شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند اما در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه حریف، توفیقی نداشتند. هرچه از نیمه دوم سپری می شد، این تیم چلسی بود بیشتر ابتکار عمل را در دست می گرفت اما در دقیقه 74، والنسیا بود که سرانجام به گل رسید.

روی یک ضربه آزاد بود که ارسال دنی پارخو مقابل دروازه به رودریگو رسید و او با یک ضربه پای چپ دیدنی، دروازه چلسی را باز کرد.

 

1435198

 

چلسی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و سرانجام در دقیقه 85، با برخورد توپ به دست مدافع والنسیا، آبی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

راس بارکلی که دقایقی قبل به جای کوواچیچ به زمین رفته بود، با اصرار پشت توپ ایستاد اما ضربه او با سایش به تیر افقی دروازه، به بیرون رفت و بهترین بخت چلسی برای زدن تساوی از دست رفت.

تلاش شاگردان لمپارد برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و والنسیا توانست در استمفوردبریج به برتری 1-0 برسد.

دیدگاه‌ها