کد خبر : 1637379 | 27 شهریور 1398 ساعت 11:10 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

درد دل های پدر داغدیده در سلام صبح بخیر

تنها کسی که تسلیت گفت انصاری فرد بود

دومین اتفاق تلخ پیرامون فوتبال باشگاهی ایران این بار دامن خانواده صفی یاری را گرفت تا پدر شاهد برق گرفتگی پسر شش ساله خود باشد.

تنها کسی که تسلیت گفت انصاری فرد بود

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه جدال پرسپولیس با صنعت نفت آبادان این بار هم یکی دیگر از خانواده های ایران داغدار از دست دادن گل نوشکفته ای بود که تا چند روز دیگر باید برای اولین بار طعم نشستن پشت نیمکت های مدرسه را می چشید، کودکی شش ساله و عاشق فوتبال که همراه با پدر در استادیوم به اصطلاح بازسازی شده آزادی حاضر شده بود تا در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی تماشاگر فوتبال باشد غافل از این که سهل انگاری بزرگی از سوی مسئولان و پیمانکار ورزشگاه او را به کام مرگ خواهد کشاند.


عمادصفی یاری دومین قربانی فوتبال باشگاهی ایران بعد از خودسوزی سحرخدایاری لقب گرفت تا محمد پدر این کودک شش ساله در سخت ترین لحظات زندگی به روی آنتن برنامه"سلام صبح بخیر"شبکه سوم بیاید و داغنامه ای را به زبان بیاورد که اشک از چشم هر بیننده ای سرازیر می کرد. پدر داغدیده فرزند شش ساله اش گفت:« پسر من 6 ساله بود نه 8 ساله. او متولد 1392 است و دوشنبه می خواست به مدرسه برود».


او ادامه داد:« از کارشناس برنامه شما تشکر می کنم که به خوبی به همه نکات اشاره کرد، از آقای انصاری فرد تشکر می کنم که منت سر من و خانواده ام گذاشت و در مراسم ما شرکت کرد. من مغازه ای دارم که ورزشی است، اینها آمده اند بعد از 40 سال به تیربرق داربست زده اند که یک بچه 6 ساله خشک شود و جلوی من پرپر شود. ما تا دو و نیم شب آنجا بودیم و از اداره برق گفتند بله این تیرکه ستون شده، برق. مسئولان ورزشگاه هم آنجا بودند و امتحان کردند و دیدند داربست را روی برق زده اند».


پدر داغدیده که سعی می کرد احساسات خود را کنترل کند، تصریح کرد:« پسر 6 ساله چه می داند آن داربست برق دارد. همسر من دو روز متوالی در راه بیمارستان در رفت و آمد است. او را می برند و می آورند بلکه کمی حالش بهتر شود، فکر می کنید چه کسی باید جوابگو باشد؟ من از خون بچه ام نمی گذرم و باید مسئولان جوابگو باشند. در آن مسیر تردد بود ولی پسرم داشت بازی می کرد که دستش خورد و جلوی چشمان من خشک شد. دیدم پسرم کنار داربست دارد بازی می کند آمدم دستش را بگیرم او روی زمین افتاد و سه چهار ثانیه ای تمام کرده بود. مسئولان باید جواب بدهند یک نفر باید به من بگوید مقصر من هستم».


محمد صفی یاری در حالی با یک سئوال به صحبت های خود پایان داد که این سئوال به نوعی سئوال بسیاری از اهالی فوتبال و مردم نیز هست. او پرسید:« چرا در خاکسپاری یک نفر از مسئولان فوتبال و ورزش حضور نداشت که یک تسلیت خشک و خالی به من و خانواده ام بگوید؟ به جز آقای انصاری فرد که منت گذاشت و شام غریبان آمد، کسی نیامد. از خانواده پرسپولیس تشکر می کنم اما یک نفر با ما تماس نگرفت تسلیت بگوید».

دیدگاه‌ها