کد خبر : 1637384 | 27 شهریور 1398 ساعت 11:21 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز بازی های تیم نوجوانان در همدان

ایران – مالدیو؛ 17 – 0 نمی شود!

بازی های گروه سوم مرحله مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا از امروز در استادیوم شهید حاجی بابایی همدان آغاز می شود و تیم نوجوانان ایران دراولین بازی پذیرای تیم مالدیو خواهد بود.

ایران – مالدیو؛ 17 – 0 نمی شود!

به گزارش "ورزش سه"، دیگر همگروه های ایران افغانستان و فلسطین هستند که نباید در مسیر قهرمانی ایران دراین گروه و صعود مقتدرانه به جام ملت ها مشکلی ایجاد کنند. هر چند در تورنمنت کافا افغانستان، ایران را یک بر صفر شکست داد تا نشان دهد فاصله ها در فوتبال آسیا روز به روز در حال کم شدن است و تیم های کوچک هم پیشرفت خوبی داشته اند. مالدیو هم یکی از این تیم هاست. تیمی که در شروع فوتبال و در مصاف با تیم های آسیایی بیش از ده گل می خورد. تیم ملی این کشور یک بار در جدال با ایران 17 – 0 شکست خورد اما امروز آن تیم ضعیف گذشته نیست و هیچ کس هم انتظار ندارد تیم نوجوانان ایران در بازی پیش رو 17 گل به حریف بزند.

 

بازی های گروه سوم در همدان را تیم های افغانستان و فلسطین آغاز می کنند. مزیت ایران جدا از میزبانی این است که هر سه بازی خود را در ساعت 19:45 آغاز می کند و اینطور باید گفت در شرایط مطلوب آب و هوایی به میدان می رود. یکی از دغدغه هایی که در مورد تیم نوجوانان وجود داشت روحیه پرخاشگری بازیکنان این تیم بود که در دیدار دوستانه با عراق موجب درگیری بین بازیکنان دو تیم شد که بعد از این اتفاقات اسماعیل حسن زاده در اردوی تیم نوجوانان حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت که این روحیه و رفتارهای تهاجمی می تواند در بازی های رسمی کار دست آنها دهد.

 

برگزاری بازی های نوجوانان در همدان یکی از تصمیمات خوب فدراسیون فوتبال بود به این دلیل که توانمندی شهرستان ها در برگزاری بازی های بین المللی بالا می رود و از سویی می تواند منجر به حضور تماشاگران بیشتری در استادیوم برای تماشای استعدادهای آینده فوتبال ایران شود. هر چند بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است دیدارهای تیم جوانان در تهران و در استادیوم پاس و راه آهن برگزار شود. بازی های جوانان آبانماه برگزار خواهد شد.

 

برنامه بازی های گروه سوم نوجوانان قهرمانی آسیا از این قرار است:

 

چهارشنبه 27 شهریور

16:45 افغانستان - فلسطین
19:45ایران – مالدیو

جمعه 29 شهریور

16:45مالدیو - افغانستان
19:45فلسطین - ایران

یکشنبه 31 شهریور

18:45ایران - افغانستان
15:45فلسطین - مالدیو

دیدگاه‌ها