کد خبر : 1637401 | 27 شهریور 1398 ساعت 12:29 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

لشگر پارسی های سایپا و انگیزه ویژه در جم

4 بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی روز جمعه مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند.

لشگر پارسی های سایپا و انگیزه ویژه در جم

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپای تهران در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم 4 سهمیه لیگ برتری خود را به بازیکنان پارس جنوبی اختصاص داد. سیداحمد گوهری، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد و مجید علیاری 4 بازیکنی هستند که در نقل و انتقالات تابستانی از پارس جم راهی سایپا شدند. این بازیکنان حالا روز جمعه باید مقابل تیم سابق خود در جم به میدان بروند.


در بین بازیکنان مذکور احمد گوهری دروازه بان جوان سایپایی ها که سال گذشته رقابت جذابی با رحمان احمدی باتجربه داشت و بازی های خوبی نیز برای این تیم انجام داد به نظر می رسد انگیزه بیشتری جلوی تیم سابقش داشته باشد. گوهری که در نیم فصل دوم مدت زیادی نیمکت نشین شد، حالا با پیراهن سایپا به جم سفر خواهد کرد تا ضمن تجدید دیدار با رفقای قدیمی خود با انگیزه بالا بازی خوبی را مقابل پارس جنوبی انجام بدهد.


محمدفرد، لطفی و علیاری نیز به تناوب پارسال با نظر مهدی تارتار در ترکیب پارس جنوبی به میدان رفتند و آنها نیز جزو نفرات کلیدی زردپوشان در سال گذشته بودند. بی تردید این 4 بازیکن با روحیه بالایی در جم به میدان می روند و باید دید در نهایت چه کاری از پیش خواهند برد.


گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و سایپا در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها