کد خبر : 1637408 | 27 شهریور 1398 ساعت 12:47 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

5 برزیلی در آخرین بازی یک چهارم نهایی آسیا

تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و گوانگژو اورگرانده چین با 5 بازیکن برزیلی امروز برای آخرین جایگاه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی خود را سپری می کند. شب گذشته تیم الهلال عربستان موفق شد با برتری مقابل هم وطن خود یعنی الاتحاد، به نیمه نهایی آسیا و دیدار فینال منطقه غرب راه پیدا کند تا در این بازی حریف السد قطر شود.

 

همچنین دیروز در اولین جدال چینی-ژاپنی مرحله یک چهارم نهایی، اوراوا ردز و شانگهای به تساوی 1-1 رسیدند تا نماینده ژاپن به لطف قانون گل زده در خانه حریف، راهی دور بعد شود و شانگهای و ستاره هایش با آسیا وداع کنند.

 

اما در بازی امروز که آخرین تیم نیمه نهایی آسیا را مشخص می کند، کاشیما آنتلرز ژاپن میزبان گوانگژوی چین خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل تمام شده و همه چیز در این دیدار مشخص خواهد شد. نکته جالب توجه در این بازی آسیایی، حضور 5 بازیکن برزیلی است. پائولینیو، ستاره مشهور و بازیکن سابق بارسا، الکسون و اندرسون تالیسکا در تیم گوانگژو توپ می زنند و لئو سیلوا و سرجینیو هم ستاره های برزیلی تیم کاشیما هستند. این دو بازیکن فصل گذشته هم از اصلی ترین عوامل قهرمانی کاشیما در آسیا بودند و در بازی فینال هم هر دو مقابل پرسپولیس ایران گل زدند.

 

1435315

 

1435316

 

دیدگاه‌ها