کد خبر : 1637414 | 27 شهریور 1398 ساعت 13:03 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

روایت پراحساس CR7 از دوران کودکی‌اش در لیسبون

کریس رونالدو به دنبال فرشته مهربان دوران کودکی

کریستیانو رونالدو در برنامه تلویزیونی صبح بخیر بریتانیا به روزهای دشوار خود در کودکی اشاره کرد و گفت می‌خواهد زنی که در آن روزها برای او همبرگر می‌خریده و کمکش می‌کرده را پیدا کند.

کریس رونالدو به دنبال فرشته مهربان دوران کودکی

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال و اروپا دوران کودکی راحتی نداشته. کریستیانو با حضور در برنامه تلویزیونی صبح به خیر بریتانیا گفت در کودکی خیلی وقتها حتی از حداقل منابع مالی لازم برخودار نبوده است.

 

1435292

 

او در این مصاحبه گفت در دوران کودکی و نوجوانی‌اش زمانی که در لیسبون زندگی و برای باشگاه اسپورتینگ بازی می‌کرده او و هم‌تیمی‌هایش به ندرت پولی برای خرید ساندویچ همبرگر از فروشگاه‌های مک‌دونالد داشته‌اند ولی چند نفر از کارکنان این غذافروشی‌های زنجیره‌ای باقی‌مانده همبرگر مشتری‌های دیگر را در اختیار آنها می‌گذاشته‌اند.

 

رونالدو در این برنامه گفت:" 12 سالم بود و هیچ پولی نداشتم. با بازیکنان دیگری زندگی می‌کردم که از نقاط مختلف پرتغال آمده بودند و همسن من بودند. دور بودن از خانواده برایم خیلی سخت بود. یادم هست یک فروشگاه مک‌دونالد همان نزدیکی‌ها بود که می‌رفتیم و می‌گفتیم باقیمانده همبرگر دیگران را به ما بدهد و خانمی آنجا بود به اسم ادنا و همینطور دو خانم دیگر هم بودند که به  ما کمک می‌کردند".

 

کریستیانو در ادامه گفت:" امیدوارم این مصاحبه کمک کند آنها را پیدا کنم. می‌خواهم شما را به صرف شام در تورین یا لیسبون دعوت کنم و کاری که برایم کردید را جبران کنم. من هرگز فراموش نخواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها