کد خبر : 1637431 | 27 شهریور 1398 ساعت 14:17 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دورتموند:

همه دیدند که برتر از بارسلونا بودیم

لوسین فاوره پس از تساوی بدون گل برابر بارسا به تمجید از نمایش تیمش پرداخت و گفت که در نیمه دوم از هر جهت بهتر از بارسا بودند.

همه دیدند که برتر از بارسلونا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند شب گذشته در زیگنال ایدوناپارک بازی فوق العاده ای برابر بارسا به نمایش گذاشت و با وجود فرصت های متعدد و حتی کسب یک پنالتی موفق به شکست حریف سرشناسش نشد و بازی بدون گل پایان یافت. مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسا عامل اصلی ثبت این نتیجه بود. او پنالتی مارکو رویس را مهار کرد و چندین سیو عالی در طول بازی داشت.

 

 

1435346

 

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در پایان بازی گفت:« نیمه دوم به خصوص موقعیت های گل زیادی خلق کردیم و از هر طرف به بارسا فشار آوردیم. نسبت به نیمه اول خیلی بهتر کار کردیم ولی نتوانستیم پیروز شویم. در نیمه اول بارسا مالکیت بیشتری روی توپ و میدان داشت؛ ولی در نیمه دوم روند را تغییر دادیم. هرچند تساوی بدون گل، نتیجه پایانی بود ولی ارزیابی من از این بازی مثبت است. همه دیدند که بازیکنان من چه فوتبال فوق العاده ای بازی کردند و برتر از بارسا بودند.»

 

فاوره ادامه داد:« هدف ما صعود از این گروه است؛ هرچند می دانیم که در گروه بسیار سختی قرار داریم. کار دشواری پیش روی ما خواهد بود ولی تکرار نمایش نیمه دوم برابر بارسا باعث صعود ما خواهد شد. از هر نظر از بارسا برتر بودیم ولی از فرصت های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. تیم چه در دفاع و چه در حمله عالی بود. از این بازی می توان درس های زیادی گرفت. پایان مسابقه هیجان انگیز بود و حالا باید روی بوندسلیگا تمرکز کنیم.»

 

دیدگاه‌ها