کد خبر : 1637441 | 27 شهریور 1398 ساعت 15:16 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام گیری قاتل اسپانیایی از قرمزهای آنفیلد

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی و تازه وارد ناپولی، با گلزنی در بازی دیشب تیمش مقابل لیورپول انتقام فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان و شکست تیمش یعنی تاتنهام، مقابل این تیم را گرفت.

انتقام گیری قاتل اسپانیایی از قرمزهای آنفیلد

به گزارش"ورزش سه"، فرناندو یورنته، که در سال 2017 از سوانزی به جمع یاران پوچتینو پیوست، طی دو فصل حضورش در این تیم عموما به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می شد و اتفاقا همواره حضور موثری هم در ترکیب این تیم لندنی، با وجود دقایق کمی که به او فرصت می رسید، داشت.

 

 

1435358

 


یورنته سال قبل در یکی از حساس ترین بازی های فصل تاتنهام مقابل منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد و اتفاقا موفق شد گل صعود تاتنهام را به شکلی عجیب و در یک بازی دراماتیک به ثمر برساند. یورنته که بعد از پیروزی تاتنهام مقابل سیتی و بعد از آن آژاکس، خود و تیمش را در فینال لیگ قهرمانان می دید بسیار امیدوار بود با پیروزی در مسابقه فینال، برای اولین بار این جام را بالای سر ببرد. اما یاران یورگن کلوپ این اجازه را به او ندادند و با برد دو گله خود درآن بازی این آرزوی یورنته را بر باد دادند.


یورنته 34 ساله بعد از نایب قهرمانی با تاتنهام در اروپا در آخرین روزهای تابستان به عنوان بازیکن آزاد به ناپولی پیوست تا روز های پایانی فوتبالش را در ایتالیا و زیر نظر کارلو آنچلوتی سپری کند.
یورنته دیشب اولین بازی خود برای ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و اتفاقا موفق به گلزنی در دیدار مهم با لیورپول نیز شد.
یورنته که از دقیقه 69 جایگزین هروینگ لوزانو در زمین شده بود توانست روی یک ضربه کرنر و در دقیقه نود گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا هم پیروزی تیمش را قطعی کند و هم انتقام فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان را از کلوپ و یارانش بگیرد.

 

 

1410340

دیدگاه‌ها