کد خبر : 1637446 | 27 شهریور 1398 ساعت 15:45 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

با حیثیت من بازی شد

رونالدو: حالا فقط به چهار نفر اعتماد کامل دارم

کریستیانو رونالدو می گوید که اتهام تجاوز و آزار جنسی به او باعث شد تا اکنون در زندگی فقط به 4 نفر اعتماد 100 درصدی داشته باشد.

رونالدو: حالا فقط به چهار نفر اعتماد کامل دارم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چند ماه پیش با اتهام عجیبی روبرو شد. او متهم شده بود که سال 2009 به کاترین مایورگا مدل آمریکایی در لاس وگاس تعدی کرده است. اتهامی که حواشی فراوانی برای او به همراه داشت و در نهایت با پس گرفتن شکایت از سوی مایورگا، پرونده مختومه اعلام شد اما رونالدو از این قضیه هنوز آزرده خاطر است.

 

 

1435362

 

 

او در مصاحبه با شبکه ITV انگلیس گفت:« وقتی با صداقت و حیثیت شما بازی می شود، بسیار سخت و غیر قابل تحمل است. یادم می آید همراه نامزدم در حال تماشای تلویزیون بودیم که این خبر پخش شد. شنیدم که فرزندانم در حال ورود به اتاق هستند و بلافاصله کانال را عوض کردم چون نمی خواستم آنها اخباری دروغ در مورد پدرشان بشوند. نمی خواستم آنها ببینند که در تلویزیون در مورد پدرشان بد صحبت می شود. 

این قضیه باعث شد تا حالا در زندگی فقط و فقط روی 4 نفر اعتماد صد در صدی داشته باشم ولی نمی گویم آنها چه کسانی هستند. معتقدم اعتماد به همین 4 نفر برای من کافی است.»

 

رونالدو در مورد رمز موفقیتش گفت:« وقتی در خانه هستم، پس از صرف ناهار کمی استراحت می کنم و سپس به بازی با فرزندانم مشغول می شوم و در ادامه 30 تا 40 دقیقه بدنسازی می کنم. این سبک زندگی و تلاش و تمرین سخت باعث شده تا در 34 سالگی مثل بازیکنان 28 ساله باشم.

من به موفقیت و پیروزی اعتیاد دارم و زمانی که حداکثر تلاش و انگیزه را داشته باشید، رکوردها نیز خود به خود می آیند. انگیزه اصل مهمی است و معتقدم وقتی در کاری انگیزه نداشته باشید، باید آن را متوقف کنید. من همیشه 100 درصد خودم را وقف کارم کرده ام.»

 

 

1434819

دیدگاه‌ها